Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Beklager hvis jeg rammer den forkerte tråd.

Jeg har i januar købt et 32" Samsung tv, det fungerer sådan set perfekt. Eneste der sker er at af og til så slukker det pludselig og 3 sekunder senere tænder det så igen af sig selv.

Der er ingen fast interval for hvornår det sker. Der kan gå minutter eller timer imellem. Men det tænder altid af sig selv cirka 3 sekunder efter det af sig selv har slukket.

Håber nogen har et bud på hvorfor det sker, det er ret træls - især når det sker på det mest spændende tidspunkt i en fodboldkamp :(

Tak på forhånd!
Af TYBO
Sjovt...en af mine Toshiba skærme tænder sig selv kl 3 om natten og slukker sig selv igen lige bagefter. det sker flere gange om ugen.

Er dog ikke sket efter at jeg har fjernet DVD optageren fra den.
Af HA
Der er intet tilsluttet til mit TV. Den er kun sat til strøm og kabelTV stikket :)

Det er i øvrigt et Samsung LE32S8 LCD TV, hvis det hjælper noget.

Trådløst netværk, kan det være årsagen? - eller kan man godt sige at det er noget i TV'et selv der er skyld i at det pludselig slukker og så tænder igen 3 sekunder senere...
Af TYBO
Det kan være spøgelser :)

Sov godt :)
Af barfodcph
Det er en software-opdatering der kan udføres i service-menuen, spørg din forhandler hvordan. Det har været et problem på en sending S6 & S8.
Af Augu
Se evt on-off syndrom samsung tråden. Der er en gut, som har fået firmware opdateret tre af dem, og det har hjulpet :-)
Af Hapsmig
Har selv problemet med mit Samsung LE32A336 at det slukker og tænder som det selv har lyst til..

Forstår jeg det ret sådan at det er en opdatering man selv kan foretage. og i så fald. Hvorfra får jeg fat i den nye version af firmware.

Var så heldig at få et gavekort til Pixmania for et år siden og var så dum at købe et tv derfra.

Dvs. at det er parralel import og for at få det repareret skal først det til sverige og så videre til frankrig. Og så kommer det jo sikkert tilbage med besked om at det er en perioidisk fejl som ikke kan laves.

Håber en kan komme med lidt svar

Glædelig jul og godt nytår......