Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ostehaps
Hej forum (er ny på siden her..)

har kigget lidt rundt på nogle fjernsyn.. og jeg har indskrænket det til et Sony KDL-40D3550... men jeg har også set KDL-40D3500.. men har ikke kunne finde nogen forskel inde på sony's egen hjemmeside, bortset fra prisen (ca. 1000kr).
Af svead
jeg har netop valgt at tage et KDL-40D3500 på prøve i et par dage(dvs. købt over nettet, og derfor mulighed for at sende det tilbage, hvis jeg skulle være helt vildt utilfreds med det :) )

Jeg faldt for det da jeg så det i merlin hvor de har koblet det til en bluray afspiller, og det ser skide godt ud! og det koster kun små 8800 og til den pris tror jeg nok jeg skal blive tilfreds, da mit budget ikke rækker meget længere..
Hvis jeg ikke er tilfreds med det når jeg har gamet lidt på det osv, sender jeg det nok tilbage og ender med et af de panasonic man kan købe herinde på fælles køb., det ser ud til at være det man skal tage.

held og lykke med jagten!
Af Ostehaps
skriv endelig hvad der sker, ang gaming. det ville være dejligt da jeg selv har en xbox 360.
Af andeo
Jeg følger også lige med, for jeg har en Ps3 og vil gerne have en "billig" løsning til den. ER ikke glad for PLASMA, for stoler ikke på det burn-in problem de havde/har. Ønsker ikke at satse da jeg gamer meget og spil har generelt en HUD som kan blive brændt fast i billedet
Af svead
Hej, jeg har nu taget mig god tid til at teste mit KDL-40D3500 til både xbox360 og film, og jeg må sige jeg er virkelig imponeret over denne skærm, den er vildt lækker at spille på! jeg har prøvet at skifte lidt mellem de forskellige muligheder 1080i/1080p men kan ikke ritig se forskel, (1080p skulle vidst være det bedste?)

Jeg har spillet army of two i ca. 4 timer med en kammerat, og der var ingen problemer med noget, ingen lag eller billedfejl!
Knivskarp, ingen backlight...

Til film ser det også skide godt ud, har desværre ikke hdmi på min sony dvd optager(rdr-hx720) men det ser stadig glimrende ud med rgb scart.
Har ikke taget mig tid til at teste den over component endu da xboxen bruger den indgang..

Men selv med rgb er jeg ganske tilfreds! nu skal der bare spares sammen til en ps3 så jeg kan se lidt bluray og spille nogen eksklusive ps3 titler:)

utroligt hvad man kan få til 8800 kr. kan jeg kun sige jeg elsker denne skærm, jeg er helt overvældet, køb den;)
Af Ostehaps
det lyder godt.. var bange for at de "kun" 50hz i forhold til sin forgænger gjorde den knap så god ... men det kan jeg høre at den ikke gør.. :)
Af svead
det eneste jeg har bemærket siden sidst, er at når jeg ser tv via analog signal eller alm. scart, composite, så er det meget kantet og ikke særlig flot billede, men for mig er det ligegyldigt da jeg primært har købt skærmen til xbox og ps3 :)
Af gke
Svead, hvem har du handlet hos? Hvor fås den til den pris?
Af svead
jeg købte mit hos getmore, tror jeg tog deres sidste på lager, men mon ikke de hurtigt kan skaffe et hjem igen, ellers er der andre steder der kun er lidt dyrere..

Ps. mange har brokket sig over getmore, personligt har jeg aldrig haft problemer med dem,
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=406308
Af lenasmil
Ostehaps skrev :
Skrevet: Søn 09. mar 2008, 15:45

--------------------------------------------------------------------------------

´det lyder godt.. var bange for at de "kun" 50hz i forhold til sin forgænger gjorde den knap så god ... men det kan jeg høre at den ikke gør.. ´

Hvad hedder forgængeren ?
Jeg har iøvrigt osse kig på dette TV, men det er vist billigst hos www.nypris.dk :)