Log ind med sociale netværk
06 mar 2008, 21:46
Jeg har en BenQ FP241VW, virker perfekt med spil.
Jeg mærker ikke nogle store forskelle fra min tidligere NEC 20WGX2, som er en af de hurtigste skærme også (uden TN-panel).
Den er alle pengene værd. Designet er en smagssag, jeg synes vældig godt om den.
Jeg mærker ikke nogle store forskelle fra min tidligere NEC 20WGX2, som er en af de hurtigste skærme også (uden TN-panel).
Den er alle pengene værd. Designet er en smagssag, jeg synes vældig godt om den.
06 mar 2008, 22:09
yakken skrev:Du er velkommen til at finde en til oshehe... fair nok :0) ... tvivler bare på at jeg har ekspertisen til at komme med et godt bud. "ehh.. den der sorte skærm der.. den er go´.."
Der er ret blandede meldinger om de 24" TN paneler der findes på markedet, hvilket til dels skyldes at så store paneler har ret store problemer med betragtningsvinklerne. Det kan du også læse mere om her i forum hvis du eksempelvis søger på "245B".
06 mar 2008, 22:12
yakken skrev:Du er velkommen til at finde en til osHvad med din egen 24 " skærm, Yak ... det er måske ikke en du vil anbefale til spil ?
Der er ret blandede meldinger om de 24" TN paneler der findes på markedet, hvilket til dels skyldes at så store paneler har ret store problemer med betragtningsvinklerne. Det kan du også læse mere om her i forum hvis du eksempelvis søger på "245B".
07 mar 2008, 08:13
Den kan da godt bruges til et spil i ny og næ og dens 1:1 pixelmapping er også rart at have, men det er ikke en skærm der kan konkurrere med TN panelerne i hastighed. Man kan godt se overdrive-trailing når det går stærkt i CS, men jeg oplever stadig ikke samme tudemarie-scenarie, som andre sites rapporterer om.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto