Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrunoB
Jeg vil være meget taknemmelig hvis en af jer kan hjælpe mig med at finde et eksemplar af et bestemt udgået grafikkort.
Det var det bedste/hurtigste grafikkort til W98, som jeg stadig kører med, da et par af mine spil, kun kan køre (ordentligt) under dette styresystem.

Det drejer sig om et ATI Radeon 9800 Pro i versionen fra HIS (Excalibur Radeon 9800 PRO IceQ). (B

Det er tilladt at grine, men mit nuværende Excalibur IceQ er pludselig stået af, efter at have klaret overclocking i ca. 4 år. :s :(( :s

Da kortet oprindeligt var meget eftertragtet til overclock, tilbydes det tit på Ebay.
Men indtil videre ønsker de tyske og engelske bonderøve, der har villet sælge kun at sælge til deres landsmænd. :( !:(

Hvis ikke jeg kan finde præcis denne model, vil jeg også være interesseret i andre fabrikater af 9800 PRO/XT.
Og jeg kan tilbyde en god pris 8) O_O 8)
Af hviid
Det eneste jeg har er et 9700 non-pro :S
Af BrunoB
Oh havde det så bare været i det mindste PRO udgaven. Den er ikke så meget langsommere end 9800 :((
Men alligevel.
Hvad skal du have for det hvis jeg vil hjælpe dig af med det :p
Af hviid
Griner :) Ved godt det er "hade" svaret, men hvad vil du give? nu når du er så vild efter sådan et kort af stor sentimental og klenodisk værdi :D
Af BrunoB
Oh du slemme mand O_O
Men hvorfor jeg svarede sådan er fordi jeg i et andet forum er blevet tilbudt 9700 i PRO udgaven.
Og vi er ved at blive enige om en pris på kr 200 med forsendelse.
Så jeg vil godt have dig i baghånden, hvis det går i ged eller hvis kortet ikke duer.
O_O
Udgangspunktet for prisen var Getmores pris på 9800 Pro for en måned siden. De krævede 442.00 kr.
Men de kunne bare ikke finde det da jeg bestilte det !:(
http://66.102.9.104/search?q=cache:Y25z ... lr=lang_da
Af hviid
Ok, du kan jo bare kontakte mig hvis det er, men vi skal nok finde en rimelig pris.

Skal lige siges der er passiv køler på den :P

P.S. Har ikke meget tilovers for Getmore...
Af BrunoB
hviid skrev:P.S. Har ikke meget tilovers for Getmore...
Nej og jeg fraråder også alle at gamble med deres penge i den butik.
Men jeg var så forkølet efter at få 9800 Pro IceQ´en tilbage at jeg var parat til at tage chancen.
O_O :p O_O
Af hviid
Nu kan man også sige at 442 kr er hvad det er :)

Kunne man nok overse at miste, selvom det da principielt ville være surt.
Af BrunoB
Yep :)
Det var præcis det der var grunden til at jeg for en gangs skyld ville tage chancen med dem.
Men de var i det mindste så ærlige at de uden at trække pengene meldte tilbage at de alligevel ikke havde kortet. :(
Af KAZZENS
hep...jeg har sendt dig en pm...check den ud.. O_O