Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JRN
Hej Flattere!

Jeg har været i et Panasonic Center idag for at købe PX70 eller PX80 i dag. Planen gik godt nok lidt i vasken, da jeg så priserne iforhold til Internettet. Jeg har altid haft det bedst med at købe i en butik så man kan rende op og brokke sig hvis det ikke funker, men nu har jeg besluttet mig for at prøve på nettet. Hvilke forhandlere er sikre at bruge til køb af hendholdsvis Panasonic PX70 eller PX80? - Der findes jo mange skræk historier med forkerte "binende" sendinger osv.

- Og er der nogen der KORT gider smide en kommentar om hvilket et af dem man skal vælge hvis det er sport, film og PS3 den skal bruges til? :) Jeg hælder selv til PX70, men det er udelukkende pga. pris.

På forhånd tak
Af tommyv
Køb dog px 80 på medlemstilbuddet her :)
Af van the man
har lige købt og har fået leveret et 42" px80 af godpris.dk til 10500
og deres service har været outstanding forløbig. bliver der bøvl med det bliver det hentet af fragtmand og kørt til aut. panaværksted. og det er ikke paralel import.
har osse super erfaringer med geco.dk.
en god forhandler er GULD værd
Af keler
Godpris.dk

Klasse service, klasse pris og klasse levering.. ;)

Og Michael fra godpris.dk svarer promte på ens mails, og virker utrolig sympatisk og flink at snakke med.
Af JRN
Mange tak for svarene! De ser fornuftige ud, dog er priserne på Panasonic modellerne ikke helt så billige som på sites som;
MultimediaWorld
Cinemagic
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Dine links virker ikke.

Har du set det tilbud der er på forsiden af flatpanels.dk? Det er noget af det billigste du får pt. og det er endda med dansk garanti fra Panasonic.
Af JRN
Ja, har godt set på det. Det er et godt tilbud, og det ser også ud til valget falder på PX80 og Knot.dk - Det eneste der bekymrer mig er PX80's angivelige og antagne færdigheder iforhold til PX70'eren.
Man må jo bare satse, også tro på de forskellige reviews der er blevet udarbejdet.

Lige et andet spørgsmål - knot.dk anvender Danske Fragtmænd, som bare dropper ind på et tidspunkt i løbet af dagen. Hvad sker der hvis man ikke er til at træffe? Sender de den bare tilbage så, eller hvad?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kontakt Thomas hos knot.dk og forhør dig om proceduren. Du kan ringe til ham på +45 70222 001.
Af JRN
Tak for tippet :) - Har lige ringet, men de lukket kundeservice kl. 18.00! Så giver ham et kald igen i morgen.
Af van the man
JRN skrev:Ja, har godt set på det. Det er et godt tilbud, og det ser også ud til valget falder på PX80 og Knot.dk - Det eneste der bekymrer mig er PX80's angivelige og antagne færdigheder iforhold til PX70'eren.
Man må jo bare satse, også tro på de forskellige reviews der er blevet udarbejdet.
jeg er lige gået fra px70 til px80 og det er helt klart forbedret! både sort og farve er bedre. ikke helt vildt, men bedre. som otto fra av skriver: ikke en revolution, men en evolution.
Af JRN
Det lyder sgu godt. Jeg bestiller skærmen i morgen :) - Også ser vi hvad der sker. Og tak for svarene alle!
Af dudder
har lige fået mit fra godpris.dk til 10.499,-.
deres servise er ekstrem god! de havde ikke på lager men fik lynhurtigt et til mig og leverede det dagen efter..!
autoriseret panasonic forhandler er de også. intet negativt om dem herfra!!! :)
Af Tuborg4life
Jeg har lige snakket med Pana-center på søborg torv, de har 42px80 nu til 9.995 incl. levering fra deres webshop www.totaltv.dk de har den ikke lige lager idag men få et parti hjem til tirsdag, samt hvis man meller sig ind i deres pana club få man 30 mdr's garanti, det er da vildt at prisen er faldet så hurtigt.