Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af herbie1707
Hej

Har ledt lidt, men kan i evt. linke til en side hvor garantiens detaljer står i?

Når i køber, nøjes i så med den indbygget garanti eller køber i ekstra garanti, for at være på den sikre side?

mvh
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
SPY skrev:hejsa

hvad er w for brug på en 42" model enlig, syndes ikke jeg kan finde noget

/SPY
Der oplyses tre tal for strømforbruget for 42 tommer modellen.
Maks forbrug: 255 W
Typisk forbrug: 215 W
Stand-by forbrug: 0,7 W

Som andre plasma skærme, så varierer det dog efter billedet på skærmen. Et plasma panel bruger eksempelvis mere strøm i en helt lys scene end i en helt mørk scene.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
herbie1707 skrev:Hej

Har ledt lidt, men kan i evt. linke til en side hvor garantiens detaljer står i?

Når i køber, nøjes i så med den indbygget garanti eller køber i ekstra garanti, for at være på den sikre side?

mvh
Jeg kan ikke de præcise detaljer, men i korte træk betyder det, at hvis der skulle opstå en fabriksfejl på produktet indenfor de 2 år, så kommer Panasonic og henter Tv'et hos dig.
Det er en garanti i modsætning til den lovkrævede reklamationsret.

Men der dækkes naturligvis ikke skader, som er selvforskyldt.
Af lillejorn
herbie1707 skrev:Hej

mvh
Ja, garantiens eksakte ordlyd fra Panasonic har jeg også prøvet at lede efter, men uden held.
Ang. ekstra garanti, så mener jeg ikke det er nødvendigt, men det er smag og behag.
Af SPY
Rasmus Larsen skrev:
SPY skrev:hejsa

hvad er w for brug på en 42" model enlig, syndes ikke jeg kan finde noget

/SPY
Der oplyses tre tal for strømforbruget for 42 tommer modellen.
Maks forbrug: 255 W
Typisk forbrug: 215 W
Stand-by forbrug: 0,7 W

Som andre plasma skærme, så varierer det dog efter billedet på skærmen. Et plasma panel bruger eksempelvis mere strøm i en helt lys scene end i en helt mørk scene.
takker
Af NoCTuRE2
Hvad er pixel-garantien på disse tv... Hvor mange pixel-fejl skal der være før Panasonic Danmark kommer og afhenter TV'et, samt levere et andet?
Af ajooba
Jeg har netop bestilt en 42". Glæder mig meget

Er bare bange for, at fragtmændene leverer lige når der ingen hjemme er. I så fald, hvad sker der så? Kan man ikke "aftale" et tidspunkt?
Af lospandas
Håber dælme, der kommer et lignende tilbud på pz85 og/eller pz800 O_O
Af svead
Hej, nogen der ved om det er godt at spille xbox360 på?
Af Cermit
svead skrev:Hej, nogen der ved om det er godt at spille xbox360 på?
Den er i hvert fald god at spille playstation 3 på! Ser fantastisk ud, så mon ikke Xbox'en også gør det udemærket :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du må godt vippe et plasma-TV. Det du tænker på er nok transporten af et plasma-TV - det må ikke ligge ned under transport.
Af TYBO
Til dem som snakker om ekstra forsikring så spar de penge.
Skærmen er lavet så den kan holde til at få nogle knubs.

Detsuden så gælder indboforsikringen og om 3 år er den alligevel kun småpenge værd....ca. det samme som I betaler for en forsikring :)
Af ArticFruit
Uhh... glæder mig, mit nye PX80 37" er nu afsendt fra knot.dk 8) Jeg er lidt spændt på hvordan det forløber med fragten :s
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7