Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
Mange tak Rasmus, for at forstå rigtigt så skriver du noget i retning af at alle dine købte spil fungerer på begge konti.

Et tænkt eksempel er, Outriders købt på US PSN og downloaded til PS5. Hvis jeg så logger ind på min danske konto, er spillet så stadig tilgængeligt fordi det er på selve konsollen?

Der gør processen en del mere gnidningsfrit syntes jeg.

Har du en god side til køb af PSN kort som du har tillid og gode erfaringer med?

Ps: Jeg fandt ud af at Outriders godt kan spilles uden PS+ selvom det kræver internet til deres servere under hele spillet. PS+ er dog krævet ved co-op.

Tak for hjælpen
Jeg er nok lidt skuffet over Borderlands. Den minder en del om Rage 2, som er lidt for meget arkade shoot-em-up. Måske den skal have lidt mere tid, men for nu går jeg nok med Tsushima og spiller den til ende.
Ja korrekt. Jeg oplever ingen restriktioner imellem min US og DK konti. Senest købte jeg Crash Bandicoot på den amerikanske konto fordi det var billigere.

Jeg køber gavekort hos Offgamers. De leverer scanning af gavekortsnøglen hurtigt. Jeg bruger et dansk VISA-kort hos Paypal til betaling
Brugeravatar
Af bendix
Tak Rasmus

Omkring Borderlands 3 så er jeg nu i level 14 og alt loot der har været det sidste lange stykke tid er konstant 2-3 levels foran. Det gør jeg ikke kan bruge det og skal slæbe rundt (I forvejen begrænset rygsæk) indtil jeg kommer op i level. Spillet kræver egentlig side missioner. Gakket.
Brugeravatar
Af TBC
bendix skrev: 04 apr 2021, 07:19 Omkring ordentlig grafik, så er Ratchet & Clank Rift Apart kun udviklet til PS5 ( det kommer ikke på PS4) der tror jeg vi kommer til at se noget der også rykker til juni.
Mjae, det er ellers ret tydeligt af trailerne at det slet ikke er samme niveau som hverken Unreal 5 Demo, Hellblade II eller Forspoken - grafik og textures er langt mere simple. Returnal er for den sags skyld også lavet på Unreal 4, så det er nemmere at sammenligne med Outriders mens Ratchet & Clank Rift Apart forkuserer mere på at være en showcase for SSD mulighederne. Det bliver langt mere interessant at se et Unreal 5 spil som Senua's Saga: Hellblade II eller et God of War: Ragnarok, som vist er på en proprietær engine ligesom Forspoken og svjv heller ikke kommer til PS4
Af Beckham
Er jeg stadigvæk den eneste herinde som har været uheldig med at få en af dem med "B blæseren" som giver den her lidt high pitch lyd? Jeg har igår kontaktet Sony for at høre muligheden for reperation\ombytning. Kan endnu ikke rigtig se nogen konklusion på det her issue ude på nettet. Er dog stadigvæk lidt nervøs for at komme ude noget ombytning. Har jo set\hørt andre konsoller som larmer endnu mere end min egen....
Brugeravatar
Af bendix
Marvel Avengers er med i PS Now I denne måned, det er som udgangspunkt højest PS4 spil. Men jeg har lige skrevet mig op til en uges prøve og er nu ved at downloade Avengers. Den fylder 70GB , hvor PS4 versionen skulle bruge 42. Hvis det vitterligt er PS5 versionen er det lidt af et scoop for PS Now.

Edit: Det er PS4 pro versionen desværre, men kører dog 60 fps
Brugeravatar
Af bendix
Zombie Army 4 som kom på PS + i forgårs har lige fået en opgradering i kvalitet. Stadig et PS4 spil men jeg syntes da traileren her viser gode fremskridt.
Af Beckham
Ser meget godt ud. Har så lige sendt min PS5 ind til reparation. Besluttede mig for at give det et skud og se om de kan\vil gøre noget ved den high pitch lyd fra min blæser.
  • 1
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 236