Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Knot.dk
beanluck skrev:Super tilbud...

Hvilket selskab bliver TV'et sendt med og i hvilket tidsrum? (bliver man ringet op nogle timer før det ankommer evt.?)
Det bliver leveret med danske fragt mænd. Og man bliver ikke ringet op inden desværre.

Med venlig hilsen / Best Regards

Thomas Knoth
Direktør

Knot.dk
Valnøddevej 33
5270 Odense N
DK
Af beanluck
Hold da op, det var et hurtigt svar =)

Kender du til noget omkring afleveringstidspunkt? (altså tidspunkt på dagen) eller kan det variere?
Af Knot.dk
beanluck skrev:Hold da op, det var et hurtigt svar =)

Kender du til noget omkring afleveringstidspunkt? (altså tidspunkt på dagen) eller kan det variere?
Det kommer an på hvad tid på dagen du bestiller :) inden formiddag ja så er der levering dagen efter. Og tidspunkt på dagen nej desværre :( men det kan være lige fra morgen kl 7.00 til kl 18.00
Af ajooba
Det lyder da som alletiders tilbud - PX80 kan vel kun være bedre end PX70, er det ikke rigtig antaget? Og kun en anelse dyrere.. Det lyder næsten for godt til at være sandt
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jo, PX80 er angiveligt bedre end PX70 på alle punkter. Vi har desværre kun andres reviews at forholde os til, men de bekræfter dette.
Af Puryx
Så skete det :)

Nu tog jeg "chancen" og bestilte PX80 hos Knot.

Så skal det gamle (2,5 år) usle usle 26" noname LCD udskiftes.

Glæder mig til at smække PS3'eren til denne nye skærm :)
Brugeravatar
Af Stefan V
Det er jo et super godt tilbud :)
Jeg tænkte på om der er nogle af jer der ved hvordan billedkvaliteten er. Altså hvilke skærme man kan finde i butikkerne der har nogenlunde samme kvalitet? Eller endnu bedre en butik der rent faktisk udstiller denne model ;)
Jeg vil nemlig gerne have noget at forholde mig til, inden jeg spenderer så mange penge på et TV.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er vist nogle indlæg på recorder.dk hvor der er smidt nogle henvisninger til fysiske forhandlere ind, men da alle der har haft relation til vores tilbud på TV'et er blevet bortvist fra deres forum, må I selv lede efter dem...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Skærmene i dette tilbud kommer fra en af de første sendinger, hvis ikke den første, så det er stadig begrænset, hvor mange der har skærmen stående lige nu.
Jeg tror dog du skal prøve at lede efter et "Panasonic Center ", for de er blandt de første der modtog skærmene herhjemme.
Af Puryx
Er der nogen af jer der har bestilt hos Knot.dk, som har fået en opdatering på jeres ordre?

knot.dk skrev tidligere i tråden at hvis man bestilte inden formiddag, kunne man regne med at skærmen blev leveret næste dag. Jeg bestilte kl. 9 i morges, og håber jo derfor at jeg skal sidde derhjemme og vente i morgen ;)

Jeg lover at skrive et par ord om skærmen så snart jeg har fået sat den til.
Af lillejorn
Puryx skrev:Er der nogen af jer der har bestilt hos Knot.dk, som har fået en opdatering på jeres ordre?
Jeg bestilte i går aftes. Ordrestatus er ikke blevet opdateret endnu, men har "snakket" med Thomas inde på min ordre, og han har sagt, at tv'et bliver sendt i dag. Så går og venter på at status bliver opdateret :-)
Af Puryx
lillejorn skrev: Jeg bestilte i går aftes. Ordrestatus er ikke blevet opdateret endnu, men har "snakket" med Thomas inde på min ordre, og han har sagt, at tv'et bliver sendt i dag. Så går og venter på at status bliver opdateret :-)
Det lyder jo super - så håber jeg at jeg skal sidde som en lille dreng lige før juleaften i morgen ;)
Af SPY
hejsa

hvad er w for brug på en 42" model enlig, syndes ikke jeg kan finde noget

/SPY
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7