Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til de der er sprunget forbi vores forside, så linkes der hermed til det fordelagtige tilbud på Panasonics nye PX80 modeller. I samarbejde med knot.dk kan disse TV tilbydes for hhv.
8.995 ,- for 37" verisonen
9.895 ,- for 42" versionen
Alle versioner er danske, leveret af den danske leverandør.

Tilbuddet kører til og med d. 23.03.08

Link: http://www.flatpanels.dk/brugertilbudpx80.php
Af SPY
Hejsa nice priser

bare for en der ikke er helt sikker og gerne vil have det skådet helt ud i pap,
du skriver
Alle versioner er danske, leveret af den danske leverandør.

det vil sige at jeg har den garanti, som panasonic, giver oven i eller ??

samt det er skærmen, man skal eje ??

/SPY

sorry et noob spørgsmål

edit doh glem det første spørgsmål :( :(
har svaret her

Bemærk: Knot.dk sælger ikke parallel-importerede skærme, dvs. du er sikret dansk brugsanvisning, danske menuer når du køber Panasonic produkter hos os. Hvilket betyder du er dækket af Panasonic DK's garanti, hvilket bl.a. betyder afhentning hos kunden af skærme med fejl (fra 32 tommer og op!!). Ring eller skriv for mere info om DK garanti.
Af Bliss
Som huskeregel har man altid den bedste garanti hvis der gives mere end en garanti, hvis det er købt i Dk har man som udgangspunkt 2år reklamationsret, hvis producenten dog skriver at de giver 3 år så har du 3 år fra købsdate, man kan ikke lægge det sammen
Af SPY
hejsa bliss, sorry min fejl mente heller ikke at lægge det sammen, men mere om man have den garanti som producenten giver

(alså det ikke var en paralel importeret var enlig det jeg fisket efter)

/SPY
Af Slettegaard
Jeg har netop oplyst disse nye gode priser i Recorderes forum. Det jeg fik ud af det var at mine indlæg blev slettet (censureret) og alle "guldmedlemmer" blev pi..e sure på mig.
Jeg er nu smidt ud af Recorderes forum.
Tankevækkende O-O
Af SPY
Hejsa
snakket med en kamarat om skærmen hen linget til denne her side

http://www.ppradio.dk/235-147-211-plasma_2008.htm

fordi han skriver således
og de er ikke 1080P. kun 720P hvorfor en af siderne er rigtig

/SPY

desuden er det skærmen ?? man burte vælge til den pris ? +-2000
Af tep
Hey

Det lyder jo som et fornuftigt tilbud!
Jeg har ikke megen forstand på fjernsyn, så måske I kan hjælpe mig. Jeg overvejer kraftigt at købe TH42-PX80.

Hvis den kan leve op til sin forgænger, kan den vel kun være et godt køb.

Mit spørgsmål går på, om den vil være en god investering i fremtidens HD-tv? Vil den være i stand til at vise fremtidens HD-kanaler?
På forhånd tak
- Theis
Af lillejorn
Er der nogen der har erfaring med knot.dk?
Står flatpanels.dk inde for forhandleren?

Regner ikke med at der er noget galt med knot.dk, men vil gerne være på den sikre side.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ingen fuld HD. Det har aldrig været nævnt at PX80 har fuld HD. Den kan modtage 1080p24 signaler og gengive dem ved 96 Hz, men hvis nogen har fået det indtryk at skærmen er fuld HD, så er det en læsefejl.

Der er intet TV der er fremtidssikret og dette TV har ikke HD-tunere indbygget. Hvis man vil modtage HD-kaneler via eksempelvis Yousee eller Stofa skal man stadig købe en HD-dekoder boks ved siden af, ligesom man skal med 99% af de TV der er på markedet i dag.

2000 kr. prisfald er ikke realistisk i den nærmeste fremtid.

Efter sigende kan PX80 sagtens leve op til PX70 og overgå den på langt de fleste punkter.

Slettegaard: Jeg har godt lagt mærke til at tråden blev låst efter mit sidste indlæg deri. Mærkelig fremgangsmåde idet vi stadig ikke krænker deres varemærke og som sådan kun viderebringer et godt tilbud.
Af Knot.dk
lillejorn skrev:Er der nogen der har erfaring med knot.dk?
Står flatpanels.dk inde for forhandleren?

Regner ikke med at der er noget galt med knot.dk, men vil gerne være på den sikre side.
Hej lillejorn.

Du er velkommen til at ringe på +45 70222 001

Hvis du har nogen spørgsmål :)

Og jeg tror flatpanels står inde for os :)

Med venlig hilsen / Best Regards

Thomas Knoth
Direktør

Knot.dk
Valnøddevej 33
5270 Odense N
DK
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
lillejorn skrev:Står flatpanels.dk inde for forhandleren?

Yes, naturligvis. Et af kriteriepunkterne var desuden, at skærmene kommer fra Panasonic, så du er dækket af deres 2 års fulde garanti. Dette opfylder Knot.dk.
Af lillejorn
Rasmus Larsen skrev:
lillejorn skrev:Står flatpanels.dk inde for forhandleren?

Yes, naturligvis. Et af kriteriepunkterne var desuden, at skærmene kommer fra Panasonic, så du er dækket af deres 2 års fulde garanti. Dette opfylder Knot.dk.
Det regnede jeg også med.
Har netop afgivet min bestilling :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
tep skrev:Hey

Det lyder jo som et fornuftigt tilbud!
Jeg har ikke megen forstand på fjernsyn, så måske I kan hjælpe mig. Jeg overvejer kraftigt at købe TH42-PX80.

Hvis den kan leve op til sin forgænger, kan den vel kun være et godt køb.
Der er et par meget positive anmeldelser på nettet allerede, og der bliver blandt andet nævnt fremgang på de fleste billedmæssige parametre.

Jeg har ikke lige linket ved hånden til den anmeldelse jeg tænker primært på, men jeg skal prøve at finde det i løbet af morgen.
Af beanluck
Super tilbud...

Hvilket selskab bliver TV'et sendt med og i hvilket tidsrum? (bliver man ringet op nogle timer før det ankommer evt.?)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7