Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af OC
Hej!

Ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med LaCie's seneste 24" eller evt links til reviews ?

Jeg overvejer at udskifte min Dell 2407WFP-HC, da jeg ikke er helt tilfreds med den til digital billedbehandling. Jeg har en 19" CRT fra LaCie, så regner ikke med at "gå helt galt i byen" med en fladskærm fra dem.. :)

På forhånd tak!

Mvh Ole
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ikke selv erfaringer med skærmen, men det jeg synes der er interessant ved 324 er, at LaCie nu også er begyndt at benytte et S-PVA panel, som f.eks. Eizo jo også er gået over til på stort set alle deres nye skærme.
Det betyder blandt andet bedre sortniveau, som jeg synes har været en af svaghederne på nogle af LaCies tidligere skærme.

Derudover ved jeg ikke særlig meget om skærmen, men LaCie er jo kendt for at lave nogle ret solide skærme til billedredigering. Du kan jo eventuelt købe over nettet og benytte dine 14 dages returret til at se skærmen lidt an?

Hvis du køber den, hører vi meget gerne tilbagemeldinger på skærmen her i forummet ;)
Af OC
Tak Rasmus.

Hvis det bliver aktuelt, skal jeg gerne give lidt feedback. Jeg har pt Dell's 2407WFP-HC, den er som egentligt god nok til billedredigering efter hardware kalibrering, jeg er bare ret kræsen og vil derfor skifte den ud.. (efter 3 uger :( )
Af nikolajsen
Hej.
Jeg har lige købt en Lacie 324 som jeg bruger til billedbehandling og kan kun anbefalde den til andre. Farverummet er fantastisk stort og billedet står perfekt over hele skærmen.
nikolajsen :)