Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hej. jeg har lige kigget forum igennem og stødte på en der havde et indlæg om Panasonic Pv60 som skulle være godt til ps3. men er vist en ældre model og vil gerne høre om hvad der i dag kunne være et godt køb når man har en ps3 som man gern vil udnytte til det yderste taget prisen i betragtning, men hvor man også vil have en rimelig pæn kvalitet når man vil slappe af til en film i fjerneren. Har kigget på en masse pontentiele køb men er jo totalt rookie inden for det så håber lidt på noget hjælp herfra. På forhånd tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Samme fabrikant, men nye modeller:
PX70 - på vej ud, men kan fås til gode penge lige nu
PX80 - den nye model med forbedrede specs.
Af noel.dk
Jeg er enig med Yakken, en PX80'er skal du nok blive glad for!

Skal det være LCD, så evt. Sony D3500 eller V3000.
Af thha15
Jeg stod med samme ønske og jeg har netop lige købt det omtalte Sony - http://cinemagic.dk/shop/sony-kdl-40d3500-3702p.html Nu håber jeg godt nok jeg har gjort en god handel? :) Glemte forresten at tilføje at jeg glæder mig helt vildt til det kommer! Så bliver mit gamle billedrørs fjernsyn udskift, desværre er kablerne til mit fjernsyn nogle gamle slitte så på selve fernsynskanalerne bliver der næppe meget forandring bortset fra størrelsen, tilgengæld glæder jeg mig helt vildt til at se en film i Blu-Ray!
Brugeravatar
Af Andromedia
Hvis du vil udnytte PS3'ens opløsning og dens indbyggede blu-ray så er PZ80 værd at kigge på. Den har FullHD. Men det koster lige et par bananer ekstra :p