Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa Forum,

Har prøvet at gense nogle af mine gamle film på min NAS (QNAP), de er alle i MKV format og har undertekster i separate .srt filer. Filnavnene .mkv og .srt hedder det samme. Har aldrig haft problemer med dette før, på både Samsung og LG skærme. Men lige denne her Sony (mit første Sony) synes jeg ikke helt kører på den front.
Filmen vises fint og selv DTS-HD lydsporet virker som om det kommer med, men underteksterne forbliver væk.

Nogen der har nogle tips, til hvordan jeg får den fulde oplevelse.

På forhånd tak.
Hej Whitedog,

Jeg kan desværre ikke hjælpe med overstående da det er flere år siden jeg rodet med overstående...

Meeeen kan du hjælpe mig?

Jeg står i en situation hvor jeg selv har købt en AG9 men med panelfejl og Sony startede med at skrive at min skærm fejler noget og det som er på panelet ikke må være der og derfor skal den repareres...men efter 30 dage på værksted har de ændret mening og nu fejler den åbenbart ikke noget.

Har du lyst til at hjælpe med at tage nogle videoer og billedet af din skærm til mig så jeg har beviser på at min skærm fejler noget og ser unormal ud...

Jeg har selv lavet et oplæg herinde som hedder Sony AG9 panelfejl så kan du se hvordan min ser ud :-)