Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af nikolaj.schmidt
Hej
Jeg har kig på dette tv til mine svigerforældre Samsung Q60T
For mig at se får man meget for pengene og så er der tale om Q-Led!
Har også kig på Samsung model 7005 som er lidt billigere og så det i Danmark mere ukendte tv brand
Mi tv 4’s
Men hvad med Nokia?
TV`et Behøver ikke at være super på smart tv-delen da jeg altid kører med boxe m.m.
Input modtages gerne
Grænse omkring 4000 kr og det er 50” jeg skal bruge :)
Af PeterD
nikolaj.schmidt skrev: 24 jan 2021, 13:33 Hej
Jeg har kig på dette tv til mine svigerforældre Samsung Q60T
For mig at se får man meget for pengene og så er der tale om Q-Led!
Har også kig på Samsung model 7005 som er lidt billigere og så det i Danmark mere ukendte tv brand
Mi tv 4’s
Men hvad med Nokia?
TV`et Behøver ikke at være super på smart tv-delen da jeg altid kører med boxe m.m.
Input modtages gerne
Grænse omkring 4000 kr og det er 50” jeg skal bruge :)
Jesus Christ!

Endnu en som tror at Samsung har fundet Den Hellige Gral..

Q-Led eller QLED som Samsung skriver er et flot ord, men skærer man det ind til benet, er det en LCD skærm som også konkurrenterne laver.

At det så har fin antigenskin osv. er bare godt, men navnet QLED skal du ikke ligge søvnløs over i bare glædesrus.
Af PeterD
Kender ikke Nokia tv, så Q60T er en glimrende LCD skærm til 4000 kr.

Der er ikke så meget konkurrence i øjeblikket i det segment da XF90 er udgået og deres andre skærme hurtigt ryger op på 6-7000 kr, altså næsten OLED niveau, så Q60T er valget i det budget.

Underligt at de andre producenter ikke har skærme med VA panel til 3500-5000 kr, men sådan er det åbenbart her i disse år..
Af Supergris
Samsung Q60T er ikke en af de modeller, som har Samsungs bedre anti-glare-teknologi, så på den front, er det ikke bedre end de fleste andre TV!

Hvis pladsen er til 55", så ville jeg udvide mine muligheder til denne størrelse, da der ofte er tale om bedre TV, selv hvis der er tale om samme model.
Desuden får dine svigerforældre, eller hvem der nu skal se TV, 21 % større skærmareal at kigge på...
Af OleA
Input modtages gerne

Er det ikke til svigerforældrene? 😏