25 jan 2021, 08:18
Problemet er, at vi vil alle have nye tv, vi vil også have dem rigtig billigt, og så vil vi, sidst men ikke mindst, have muligheden for at kunne returnere dem ganske gratis, inden for 30-50 dage.
Hvis Elgiganten (og alle de andre) så skulle stille de her returnerede tv, som virker fint, men hvor kunden har ombestemt sig, på en palle midt i butikken, og skrive "outlet-udsalg" på dem, til en nedsat pris.... ja så ville de resterende tv i butikken bare blive tilsvarende dyrere.
SoundWave skrev: ↑24 jan 2021, 08:09 Med det du beskriver har de udleveret et TV der tidligere har været pakket op. Kontakt dem da og forelæg dem problemstilling - de har gjort noget de ikke må, da du ikke har modtaget en ny vare, og det er jo hvad du har betalt for.Noget de ikke må? Det mener jeg nu nok de må, uden jeg skal være helt skråsikker. Men ja, det ville da være god stil at sige hvis det har været ude hos en kunde, men så vil folk jo have det billigere.
Problemet er, at vi vil alle have nye tv, vi vil også have dem rigtig billigt, og så vil vi, sidst men ikke mindst, have muligheden for at kunne returnere dem ganske gratis, inden for 30-50 dage.
Hvis Elgiganten (og alle de andre) så skulle stille de her returnerede tv, som virker fint, men hvor kunden har ombestemt sig, på en palle midt i butikken, og skrive "outlet-udsalg" på dem, til en nedsat pris.... ja så ville de resterende tv i butikken bare blive tilsvarende dyrere.
Min samling af blå skiver: http://oc.mymovies.dk/sjoestrand