Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

sd2100 skrev: 08 jan 2021, 13:44 Ny soundbar ?!:
https://fccid.io/RR-BOA-BEOSOUNDLEVEL

Når nu Beosound Balance var en højttaler, der balancerede - altså lodret, kunne det jo være at Beosound Level er vandret! Mao. ny soundbar :-).
Og hvem siger, at dette er en soundbar?
Linket siger vel blot, at der er noget på trapperne, der inkluderer en bluetooth-funktion og som øjensynligt hedder Beosound Level.

Bliver da spændende, at se, hvad det kan være.

MM
Millemis skrev: 08 jan 2021, 23:57
sd2100 skrev: 08 jan 2021, 13:44 Ny soundbar ?!:
https://fccid.io/RR-BOA-BEOSOUNDLEVEL

Når nu Beosound Balance var en højttaler, der balancerede - altså lodret, kunne det jo være at Beosound Level er vandret! Mao. ny soundbar :-).
Og hvem siger, at dette er en soundbar?
Linket siger vel blot, at der er noget på trapperne, der inkluderer en bluetooth-funktion og som øjensynligt hedder Beosound Level.

Bliver da spændende, at se, hvad det kan være.

MM
Det er ren spekulation mht. soundbar, men det skal da vel også være plads til :) .
Under alle omstændigheder er det da spændende at se, hvad det bliver .
Torben Rasmussen jeg faldt over din anmeldelse af eclipse men især teksten.

Vælger man alligevel at bruge Eclipse uden ekstra højttalere, så ville jeg ikke selv satse på en ekstra subwoofer - der er rigeligt med dybde i bassen i SoundCenter til både film og musik.

Jeg føler faktisk at Beolab ikke gør den store forskel, altså eclipse har i sig selv en rigtig god bass men er du stadigvæk af den overbevisning at det fungere uden Beolab 19?
Torben Rasmussen skrev: 05 dec 2020, 16:11 Hvis man har mange dimser, så findes den også i en 8-ports-version. Den er dog virkelig fiks og kompakt i 4-port. Vist ved siden af en ATV 4K.
19ED94EF-9A3E-454D-99DC-B99F1359C8CA.jpeg
Torben kan du se min besked hvor jeg spørger til om du stadigvæk mener at man kan undvære en Beolab 19 da Eclipse har en relativ god bass indbygget ? :)
Kalibrering af tv, et emne der ofte er oppe at vende, for giver det mening eller ej?
Jeg får derfor besøg i dag, for at få mit B&O Eclipse 65" 2Gen kalibreret, for at se hvad det giver mig. Så for ikke bare at sidde tilbage med en opfattelse, at det giver nok ikke noget eller kan ikke ses nok, og alt det andet prøver jeg sgu.
Så senere i dag bliver jeg sindsygt meget klogere, håber jeg 🤓
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15