14 jan 2021, 21:39
Hvilken tv skal jeg vælge . Skal det være 50”lg nano 80 til 3000 kr eller skal det være 50” Panasonic hx820e til 3500 kr
Muggi1314 skrev: ↑14 jan 2021, 21:39 Hvilken tv skal jeg vælge . Skal det være 50”lg nano 80 til 3000 kr eller skal det være 50” Panasonic hx820e til 3500 krDu kunne jo også overveje at vælge et Panasonic TV med Android, så kan du næsten vælge og vrage mellem en hulens masse Apps, udover at TVet selvfølgelig også har indbygget Chromecast.
jackb77 skrev: ↑15 jan 2021, 15:24 Hvorfor vil du mene at hx820 er bedre end hx820e? hx820e er trods alt angiveligt med local dimming.Jeg har ikke forholdt mig til noget sådant overhovedet. Jeg skriver, at jeg vil mene, at Panasonic HX820 efter min mening er bedre end det nævnte LG Nano og nok også end Samsung q60 - og jeg henviser også til, at der er forskel på panelerne, hvilket måske kan være afgørende for trådstarter. At HX800-serien skulle være bedre bygger jeg bl.a. på test, som der også er henvist til i tråden, men jeg går altså ikke ind og beskæftiger mig med, om der er et e-med eller ej. Mig bekendt er tv´ene i HX800-serien fuldstændig identiske bortset fra mindre detaljer som forskellig fod mv.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.