Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er ved at være sikker på at jeg køber et Philips LCD enten i 37" eller 42" modellen PFL9632D. Men hørte så sent som igår fra en ekspedient at Philips har problemer med kvaliteten af HD signaler også i deres topmodeller, der skulle efter sigende være indsendt en af topmodellerne til Forbrugerstyrelsen og her konstateret at skærmen ikke lever op til det lovede. Nogen der kender til dette, eller nogen som har gode erfaringer med Philips 100 Hz.
Af BLACKBIRD
Jeg har haft 2 stk 9732d modeller i 42" billedet var der ikke noget i vejen med har ikke set så godt billede men det er jo svært at bedømme man er jo altid lidt :p når man har købt det selv skal lige nævne at jeg ikke har fået et ny endnu men philips kommer med et nyt her til marts-april. Men den ene brummede meget i venstre side og hylede lidt i standby
Den anden brummede også men ikke så meget men den hylede meget ved standby og da det er samme panel vil jeg se mig omkring
Af fonze
hej

jeg har 42 9632D og HD materiale ser rigtig flot ud. 100Hz har jeg ikke leget så meget med, så der må jeg blive dig svar skyldig. Jeg har absolut ingen støj eller brummen fra TV.

ps. firmware opdatering skulle fixe den hylen i venstre højttaler som nævnes

vh
F
Af Tved
Hej og mange tak for svarene, jeg tror jeg er sikker på at jeg køber det nu, og glæder mig til at få det smidt op på væggen.