Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dudder
Bliss skrev:hvis man kigger på panasonic's egen hjemmeside ser det ud til at de nye modeller blver billigere end de gamle. Det er er selvfølgelig svært at sammenligne priserne pga af den lave dollarkurs, men de har opgivet prisen på et TH42-PX80U til 1200 (dvs ca 6000 kr) dertil skal så lægges moms fordi det ikke er fra EU men det er da stadig markant billige. Skal siges at disse priser ikke er vejleden, man kan faktisk forudbestille til disse priser men man får også brug for sparepengene, PZ80-modellen med full-HD bruger næsten 600 watt i drift :P

http://www2.panasonic.com/consumer-elec ... 0000005702
Kan det svare sig at bestille fra USA efter moms og forsendelse osv? og det ville jo så ikke være et køb efter dansk købelov så der er ingen garanti eller hva? det er jo en panasonicforretning man bestiller fra? og vil tv'et være det samme tv som Nordic versionen? ikke fordi jeg ved om det har nogen betydning.
Brugeravatar
Af smitty
Spørgsmålet er vel også om fjernsynet overhovedet virker i DK :o De kører jo 110V i USA :)

I øvrigt tror jeg ikke den bruger 600 W i DK. De 600 W er jo i forhold til 120 V.
Senest rettet af smitty 29 feb 2008, 15:43, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af Andromedia
De amerikanske priser er nok lidt vildledende. Der skal både told og moms på i DK.

Men hvis prisen bliver den samme, eller måske billigere, end PX70, så har jeg endelig fundet mit kommende TV (B

Er det ikke i starten af marts at det officielt er til salg?
Af dudder
http://www.easyshopping.dk/default.asp? ... &catid=356

her kan tv'et købes for 10300 inkl fragt. det er import fra tyskland men der er fuld reklamation og garanti på det. ringede til dem og snakkede og den eneste forskel skulle være at man skal ændre sprog i menuerne? nogen der ved noget om det?
Af tobey17
Forstår ikke hvorfor 37 tommer ikke er billigere..hehe

Jeg skal egentlig bare bruge 37, men siden 42 koster det samme, så ser jeg ikke hvorfor man kun skal nøjes med 37
:p
Af Bliss
vil ikke opfordre nogen til at købe i USA, min pointe var netop at den svage dollarkurs bærer en stor del af prisdifferencen. Hvis man køber uden for norden skal man være sikker på at skærmen understøtter nordic standard, ellers giver det bøvl.
det med 120 volt er et mindre problem
Af Cermit
Var inde ved PP radio og købe et PX80 i dag til 10.800, hvor jeg så selv skulle transportere det hjem, men det gør man jo gladeligt til den pris :)

Har kun analog TDC kabeltv signal indil videre, men nøøøj det ser altså godt ud. Regner med at investere i en Playstation 3 så jeg kan få afspillet noget kvalitetssignal på skærmen :p
Af Bliss
nu angiver ppradio at de har px80 på lager 10.000 for 37" og 11.000 for 42"
Brugeravatar
Af Andromedia
Er der ikke nogen som har købt en px80, som har lyst til at give lidt feedback. Eller måske et mini-review??

Jeg er lige ved at være fristet over evne :D (B