Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
Sony har virkelig skudt sig selv i foden.

Men selvfølgelig. Hvis de ønsker at forbrugerne skal se efter andre mærker så gør de det lettere for dem.
Af Kallespears
kristoffer88 skrev: 09 jan 2021, 21:37 Surt, det er vildt hvis det holder stik.

Det er dog regel nummer 1 når man køber elektronik, altid køb efter nuværende features, og aldrig på fremtidlige features.
100% enig. Da jeg i sin tid købte Samsung F8005, var det blandt andet på grund af Evolution Kit. Det fik jeg kun en lang næse af.

Men troede virkelig at Sony ville unlocke dette, når nu det er sendt på gaden som PS5 TV.

Havde jeg stået med denne viden for halvanden måned siden var det blevet et Q80.
Af SPV1977
Nu forholder den side, der henvises til, sig jo til det nordamerikanske marked. Det vil måske være værd at forholde sig til det og afvente en udmelding herhjemme - i hvert fald inden man forventer, at nogen forhandler eller forbrugerorganisation vil forholde sig til det.
Af HrJensen1
Og så skal det også stå højt og tydeligt i specifikationerne, at der kommer en upgrade senere. Ikke bare en eller anden CEO som har plapret et eller andet ud CES eller andet :-P Ellers holder sagen ikke i forbrugerstyrelsen.
Af Beckham
PeterD skrev: 09 jan 2021, 23:43 Sony har virkelig skudt sig selv i foden.

Men selvfølgelig. Hvis de ønsker at forbrugerne skal se efter andre mærker så gør de det lettere for dem.
Jeg tror desværre ikke det vil ramme dem specielt hårdt. Det er jo kun hardcore folk som har styr på den slags features. 80% (måske flere) af deres kunder aner ikke en pind om de her forskellige HDMI 2.1 features.