Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af aalb1970
Ok. Tak for opdateringen.
Brugeravatar
Af bendix
Rasmus Larsen skrev: 04 jan 2021, 13:39 Apropos spil til PS5, så synes jeg, at Sackboy er lidt overset derude. Det er rigtig god underholdning, hvis man spiller sammen med andre. Hidtil har det haft offline multiplayer, men her i juleferien har det også fået online multiplayer.
Godt forslag 👍 det tænker jeg vi vil prøve. Men med de priser skal man alligevel tænke sig godt om.

Vi har med ungerne haft det ok sjovt med Fall Guys og Astro. Bugsnax kan jeg slet ikke holde ud, det får ellers ok med roser.

Jeg savner lidt et langt historie spil og gik i gang med uncharted 4 igår. Men savner noget next gen. Er du glad for Valhalla?
Beckham skrev: 04 jan 2021, 20:23 Vildt nok hvis maskinen først bliver lagervare henover sommeren. Tog det også så lang tid med PS4?
Det erindrer jeg ikke. Der var også pres på, men ikke på denne måde.

Måske en kombination af nyhederne i konsollerne plus det faktum, at så mange forbrugere holder sig indendøre pga. coronavirus?
bendix skrev: 04 jan 2021, 15:07Jeg savner lidt et langt historie spil og gik i gang med uncharted 4 igår. Men savner noget next gen. Er du glad for Valhalla?
Det er ikke et dårligt spil, men jeg er kørt træt i det. Jeg tror ikke, at jeg kommer til at gennemføre historien i det.

Demon's Souls er fed grafik, men for meget hack 'n' slash til min smag. Jeg savner ligesom dig også noget mere historie-drevet. Eller et rigtig godt RPG.
Brugeravatar
Af Huleboer
Jeg har ikke PS5 endnu, men min 6 årige søn _elsker_ Sackboy som jeg gav ham i julegave til PS4. Han har også tidligere gennemført LBP 2 og 3. Sackboy er mere single player fokuseret end dem og det passer super godt til ham. Vi har ikke lukket ham ud på nettet endnu :)

Jeg synes også ret godt om det og ser det bestemt som et spil jeg godt selv kunne finde på at spille.
Der kommer baner senere i Sackboy, som man skal være minimum 2 spillere for at gennemføre. De er dog ikke nødvendige at klare for at komme videre i spillet :)

Jeg har også spillet alle Little Big Planet spillene på de tidligere konsoller. Det er fantastisk underholdning, synes jeg. Jeg elsker denne type platformsspil - sikkert delvist pga. nostalgien.
Af kabri
Skal du ikke spille nogle voksenspil Rasmus :D Det er gas... Jeg har også spillet mange timers little big planet. De bliver faktisk sjovere jo flere man spiller sammen.
Haha, det kan godt være. Jeg synes bare Demon's Souls er så voldsomt :p

Jeg har spillet computerspil i 4 årtier på konsoller og PC'er. Og konkurrencespil før vi kaldte det esport og der var en masse penge i det. I Warcraft 3 dannede jeg en ny klan sammen med Thomas Glinski. Dengang var han ny i Warcraft, men man kunne godt mærke, at han havde et talent udover det, vi andre havde. Efter jeg stoppede gik han videre til at vinde flere turneringer.

https://www.dailyrush.dk/nyheder/danmar ... puterspil/

Jeg brugte også meget tid på Counter-Strike og World of Warcraft.

Jeg tror bare, at jeg i dag søger noget mere uforpligtende. Dels pga. tidsaspektet, dels fordi spillene efterhånden mistede sin charme over for mig, når det blev for seriøst :)
Brugeravatar
Af Naiera
Jeg kender godt fornemmelsen, omend jeg godt nok aldrig har været specielt god til nogen som helst specifik genre, ligesom Rasmus ;) Jeg spiller sjældent for udfordringens skyld. Hvis jeg vil udfordres, så hopper jeg online i Titanfall 2, eller måske smider jeg et Cave-shmup på den japanske Xbox 360. Men for det meste foretrækker jeg at slappe af med Fallout, et japansk RPG på Easy eller Normal, eller, som nu, Cyberpunk 2077 på normal sværhedsgrad :p
Jeg prøvede både Warcraft og Starcraft for et par år siden. Styringen sidder stadig i fingrene =)

Cyberpunk 2077. Er der stadig mange fejl i det efter seneste opdateringer? Jeg vil gerne spille det, men vil helst vente til det kører optimalt. Jeg synes, at CD Projekts Witcher 3 var fantastisk.

Fallout New Vegas fangede mig ikke rigtig - har ikke prøvet de andre.
Brugeravatar
Af Naiera
Hvis New Vegas ikke var noget for dig, så vil de andre nok heller ikke være det.

Hvis du vil spille Cyberpunk 2077 optimalt, så kommer der nok til at gå et stykke tid. De har rettet nogle småfejl, men der er stadig rigeligt med bugs, og PS5/XSX-versionerne aner vi ikke hvornår kommer. Jeg har lovet mig selv at gemme noget af spillet til opgraderingen lander, men jeg har svært ved at holde op og gå tilbage til F76 :p
Af Klumb
Hej folkens, beklager hvis dette allerede er blevet vendt tidligere.

Jeg er én af de mange der sidder og venter på at få mulighed for at købe en PS5, og jeg ville høre om der findes en dansk hjemmeside/app/forum/twitterbot eller lignende der overvåger hvornår de næste konsoller bliver tilgængelige? Der findes adskillige der giver lyd når der kommer nye PS5'ere i butikkerne i USA og andre steder, men jeg har ikke kunnet finde skyggen af det herhjemme.

På forhånd 1000 tak!

VH Rasmus
Brugeravatar
Af Naiera
Jeg ville bare foreslå at lægge forudbestillinger hos Elgiganten og Føtex/Bilka, hvis de tillader det. Sådan får du den hurtigst, er jeg temmelig sikker på.
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 236