Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej med jer

Mine bedsteforældre står og skal flytte. I den anledning vil de have et nyt fjernsyn, og jeg forslog selv et Sony 55XH90 til 6.500 kr., som de ikke var afvisende for.
Problemet er nu at der ikke er nogen fjernsyn på lager nogle steder. De skal flytte i udgangen af januar, og derfor skulle der gerne være styr på det inden der.
Men hvad er alternativerne i prisklassen op til 6.500-7.000 kr.?

Jeg kan ikke selv finde et bedre tv til prisen.
Det må også gerne være en smule mindre, men det hjælper ikke på min søgning synes jeg.

Ingen OLED, da de bliver for dyre, og med så meget flowtv de ser, så er der nok risiko for logo burn-in.
De vil formentlig købe hvad jeg anbefaler, da de ikke selv har forstand på det.
De blev bare anbefalet et øv Samsung tv sidst de købte tv af en ekspedient.
Så jeg så gerne de fik hvad der var bedst muligt.
Sony'et virkede bare til at være et rigtig godt tv ud fra tests.
Jeg må lige læste op på Q80 også.
J.Rath skrev: 04 jan 2021, 16:03 Det er sat op til 9.000 kr. alle steder
Power har XH9077 til 5.999, men ukendt levering, og det kan jeg ikke bruge til så meget desværre.
Det er noget pis at alle de gode skærme ikke er på tilbud i øjeblikket. Så meget for januarudsalg.. :s

Man må gå ind i butikkerne og høre hvad de skal have for udstillingsmodellerne. Ved ikke om ekspedienter anbefaler Sony. Butikkerne skal jo tjene mest muligt i disse tider.
SPV1977 skrev: 04 jan 2021, 20:42 PeterD; hvad er det præcis for nogle butikker, som du mener, at man kan gå ind i, ose lidt rundt og så ellers høre, hvad de skal have for udstillingsmodellerne? Du har hørt om Corona og nedlukning eller?
He He. Vaksinen er på vej og de første er allerede skudt med den. Når det er sagt så må vi se om Mette & Magnus åbner her den 17 januar.. :)

Men selvfølgelig hvis bedsteforældrene ikke kan vente så..