Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rasse
Hejsa!

Jeg har netop købt et Samsung LE32S8 i Føtex. Det kunne jeg rigtig godt tænke mig at hænge op på min væg! På den baggrund har jeg købt mig et universalt vægbeslag i Harald Nyborg. Problemet er at de skruer der medfølger IKKE passer i hullerne i TV'et. Jeg har forgæves forsøgt at kigge i manualen, men uden held. Det samme resultat for jeg på Samsungs hjemmeside. Det eneste der tilsyneladende med sikkerhed passer, er deres eget DYRE vægbeslag. Hvordan søren kommer jeg videre herfra? - vel og mærke uden at købe de forkerte skruer, som så ødelægger hullerne i TV'et og uden at skulle købe deres dyre beslag???

Håber i kan hjælpe - mvh. Rasmus
Af Augu
Du gør evt som jeg. Jeg har selv kikket på det beslag, og arbejder i en foretning som enda giver mig 20% nedslag på det. Jeg ville ALDRIG hænge så meget som mit vasketøj op i det beslag, ej heller et tv af nogen slags. Mit bedste råd er, smid det ud, eller retuner det. Gå i Expert, som er relativt billige med Vogels beslag og ofre de 600 kr, og køb sådan et. Ellers skal du i Silvan og Købe dig et par maskinskruer, som passer. Seks eller otte mm.