Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Jeg havde egentlig udset mig et 75’’ Samsung Q70 til 10.000 som mit næste TV. Det skal bruges til primært film, netflix og PS5.

Nu ser jeg at man kan få et 75’’ Sony XH90 til 11.000,-

Så er spørgsmålet - findes der et bedre 75’’ til 11.000?
Hej du og glædelig bagjul 🎅
Se en anmeldelse af tv'et her HVOR de til sidst sammenligner det med alternativer....bl.a. samsung Q70.
https://www.tvfindr.com/sony-x900h-brav ... 00h-bravia

Prøv at Google lidt YouTube reviews af tv'et. Rtings, HDTVtest, All things Tech

Alle steder får det ret god anmeldelser. ✔

Det er ikke på niveau med OLED, men det er jvf All things Tech "det burde ikke være så tæt på et OLED -men det er det"

På BF kostede det 11.111...så det er faktisk billigere nu 😂

Samsung modellen har en lavere inputlag i gamemode - om det mærkbart ved jeg ikke. Gamer ikke.
Samsung
edgelit =ikke meget HDR der

Sony
Bagbelyst = meget bedre HDR
dog kun 32 zoner. Men spørgsmålet er...lægger du mærke til det

Hilsen ham der købte en 65" og NU overvejer kraftigt at skifte til 75" modellen 😷😁😁😂
Spændende sammenligning der. Tak. Jeg har set en del reviews, og ja - de er ret positive. Men jeg er i tvivl om der er noget bedre til prisen. Men umiddelbart lader det til at de 1000 mere for at få XH90 er godt givet ud, selvom 10.000 for Samsung Q70 er en ret god pris også.
Yup.
HiFi-klubben har også 9096 modellen. Teknisk er de 100% ens.
Forskellen er 9005 har sølvkant foran og bred fod afstand. 9096 har sort kant foran og mulighed for bred OG smal fodafstand

UPDATE
Efter en længere chat-diskussion/snak med HiFi-klubben prismatcher de nu også tilbuddet fra Power og Bilka. Vær opmærksom de også giver 3 års garanti..ikke blot købelovens std reklamation.
Mega god service...selvom de vist sælger dem med tab til den pris.
MEN god kundeservice til sidst trods alt 👍🙏