11 dec 2020, 12:03
Måske man skal adskille personlig smag i film fra vurdering af billedkvalitet? Jeg synes, at det er en fed film 
Waqas skrev: ↑10 dec 2020, 19:56 Jeg har lige set sidste afsnit igen, og jeg synes ikke at der er banding eller gradient problemer, f. eks. åbnings sekvensen hvor skibet lander og scenerne ved bjerget hvor baby yoda sidder, alt ser smooth ud. kører dolby vision i gennem fire tv 4K.Jeg har fundet ud af at min Xiaomi boks kun outputter stereolyd, men 4k HDR billede. Lyder lidt mærkeligt, men har ikke kunnet ændre det (er tilsluttet 4k receiver).
Det kunne måske være din tv boks som gør noget anderledes med signalet før det rammer skærmen eller måske tv?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.