Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alex B
Vedr. adaptive triggers. Styrken kan justeres i PS5's settings. Jeg har sat dem ned til medium, hvilket passer langt bedre til min personlige smag. Ville dog ønske det var en indstilling på spil-niveau og ikke for hele systemet.
Brugeravatar
Af bendix
Raytracing Performance (mit eget billede)

Jeg tror det er den jeg kører med 4k Dynamic med Ray Tracing, det er en ret lækker kombi

Tag jer ikke af den dårlige billedkvalitet, min S 20+ vil ikke som jeg.
Vedhæftede filer
20201209_162649.jpg
20201209_162649.jpg (2.59 MiB) Vist 2537 gange
Hurra for Bring.
Efter pakken med min ps5 har ligget i mere end 3,5 døgn på deres depot i Greve, påstår de nu at pakken er forsvundet. 🙌🏻.
Jeg har godt nok haft mange dårlige erfaringer med Bring efterhånden.
Jeg går udenom dem fremover.

Dejligt, så skal man vel vente til foråret med at få fingrene i en🤦🏼‍♂️
Både bring og Dao har på mystisk vis ps5 pakker der er forsvundet eller bliver på lager efter flere dage.
Her kommer post Nord trods dårlig omtale på toppen af leveringer.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Af aalb1970
bendix skrev: 09 dec 2020, 14:30 Raytracing Performance (mit eget billede)

Jeg tror det er den jeg kører med 4k Dynamic med Ray Tracing, det er en ret lækker kombi

Super. Så må jeg jo æde mine ord i mig om, at denne opdatering ikke ville komme :-)
Af Beckham
Øv..det er da godt nok surt show..:-( Kan se Coolshop også bruger Bring....håber de har fået styr på situationen når næste batch af konsoller kommer hjem.
Brugeravatar
Af bendix
aalb1970 skrev: 10 dec 2020, 15:16
bendix skrev: 09 dec 2020, 14:30 Raytracing Performance (mit eget billede)

Super. Så må jeg jo æde mine ord i mig om, at denne opdatering ikke ville komme :-)
Hehe, jeg tænkte du mente 4k egentlig. Og det er denne jo ikke. Samtidig har de skåret ned på feks antal biler og opløsning i refleksionerne.

Men jeg glæder mig til at Digital Foundry går det efter i sømmene:-)
Brugeravatar
Af bendix
Beckham skrev: 10 dec 2020, 15:17 Øv..det er da godt nok surt show..:-( Kan se Coolshop også bruger Bring....håber de har fået styr på situationen når næste batch af konsoller kommer hjem.
Min blev leveret fra coolshop med Bring. Det gik hurtigt og helt fint. Kassen som PS5 er i viser intet om hvad indholdet er. Så hvis en PS5 blev nuppet pga indholdet forstår jeg ikke hvor Bring kan se det fra.
Af aalb1970
DanielPT skrev: 11 dec 2020, 08:07 Hmm når i køre igennem reciver sætter i så den til PCM i lyd eller? Tak.
Ja, PCM 5.1 eller 7.1 er det optimale, da det sikrer afspilning af lyd direkte fra disken eller installationen uden konvertering og komprimering.
Af DanielPT
Fedt mange tak! Hvis man oplever at HDR er en smile for "skarpt" hvad skal man så skrue på uden at smadre det hele :D
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 236