Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mit eclipse 65 2 gen og en løsning til stik osv :) i vores nye hus.

Millemis man behøver ikke skrive hver dag ligesom dig og Peter gjorde i den anden tråd. Det var ligesom derfor jeg valgte at lave en ny, desværre hoppede du med på vognen. I har jo den anden tråd :)
Vedhæftede filer
IMG_20201203_115845__01__01.jpg
IMG_20201203_115845__01__01.jpg (629.81 KiB) Vist 2600 gange
Hvor er det fedt med alle disse nye Beovision, både Eclipse og Harmony. Nu mangler vi blot at der også kommer et Contour på banen😊
Jeg er så småt ved at vende mig til at finde de vante funktioner, som på min gamle Avant virkede mere intuitivt. Men det er jo prisen når det ikke længere er B&O selv, som tilpasser softwaren. Når det er sagt, så virker det sgu meget godt og wow, sikke et billede det tv kan vise.
Millemis skrev: 08 dec 2020, 12:50
hugosarang skrev: 07 dec 2020, 19:58
Millemis man behøver ikke skrive hver dag ligesom dig og Peter gjorde i den anden tråd. Det var ligesom derfor jeg valgte at lave en ny, desværre hoppede du med på vognen. I har jo den anden tråd :)
Jeg skal da nok holde mig væk.....det er vist det du skriver!

MM
Ja det var tanken, i kan jo forsætte jeres egen dialog i den anden :)
Millemis skrev: 08 dec 2020, 12:50
hugosarang skrev: 07 dec 2020, 19:58
Jeg skal da nok holde mig væk.....det er vist det du skriver!

MM
Selvfølgelig skal du ikke det MM, og det siger jeg som ikke er trådstarter, men bruger af forummet, der plads til alle!
-synes det var en meget uhøflig kommentar han smed der, men ham om det, life goes on :)
Torben Rasmussen skrev: 07 dec 2020, 18:49 Vild model. Vores nye hus er meget større end det nuværende, så mit 65” kommer til at se helt vildt småt ud på væggen. Knægten mente, at vi bare skulle hente et 100”... 77” Harmony ville dog ikke være et dårligt kompromis Billede

Billede
Den går da vist under betegnelsen "lys stue" :) så kan folk jo spørge dig når de er i tvivl om et Oled kan bruges sådanne steder
hugosarang skrev: 08 dec 2020, 19:19
Viggo Helbo skrev: 08 dec 2020, 07:46 Hvor dybt er “hullet” ....væggen må være dobbeltmuret ..... bruges hulrummet også? Isolering fjernet?
Hullet er 5 cm dyb.
Hvad mener du med hulrummet bruges?

Vi har stikkontakter switch og router placeret.
Der er isolering osv :)
Hulrummet = rummet mellem yder- og indervæg som bruges til isoleringsmateriale. Har jeg forstået det rigtig at hullet ikke er dybere end indervæggen er tyk?
Ningnang skrev: 08 dec 2020, 21:46 Den går da vist under betegnelsen "lys stue" :) så kan folk jo spørge dig når de er i tvivl om et Oled kan bruges sådanne steder
Nu kan man ikke engang helt se det største vindue, som er til venstre i billedet og fylder hele væggen... Der er gardiner! :D Der kommer til at være nogle seriøse refleksions-tests fremover. Men 77” Harmony ville dæleme være et fint supplement. Konen sagde nej til BL50 :(
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15