Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alex B
Ingen besøg fra Bring her i dag.

Track n trace er mildest talt ikke super ophisende. Kun en opdatering...

"Varsel at forsendelsen er på vej Via e-mail"
Af capi
Præcis det samme her... ;;)

Alex B skrev: 05 dec 2020, 15:27 Ingen besøg fra Bring her i dag.

Track n trace er mildest talt ikke super ophisende. Kun en opdatering...

"Varsel at forsendelsen er på vej Via e-mail"
hugosarang skrev:Er der lavet en anmeldelse på ps5? :)
Den er på vej. Rasmus er bare meget grundig, så I kan få noget bedre at læse, end de overfladiske “previews” der ellers findes derude.
Af rallew
Jamen, så er vi da oppe på kl. 14:22 i forhold til bestillinger der er landet. Nok en umulig opgave, men det kunne være rart at høre fra flere der har bestilt fra coolshop, og på hvilket tidspunkt.
Brugeravatar
Af bendix
Ifølge Vincent Teoh skulle PS5 stå på RGB limited og Sort level på lav på selve C9

Men når RGB står på limited på PS5 forsvinder lyden, står PS5 på automatisk er alt godt. Jeg forstår ikke det påvirker lyden

Tilføjelse: jeg har fundet ud af at hvis PS5 bootes op med controller imens tv er slukket, kan det skabe lyd problemer og mangel af HDR spilrespons.

Tænder jeg først tv og derefter PS5 er der ingen problemer.
Senest rettet af bendix 06 dec 2020, 17:16, rettet i alt 1 gang.
Af Appz
Rabatman skrev: 05 dec 2020, 11:27 Som tidligere nævnt er jeg en af dem med en elgigant levering med dato d.3/12..

Har endnu intet hørt fra Bring, så håbet svinder ....

Nogen der stadigvæk sidder og venter på tilbagemelding fra elgiganten mht levering d.3/12?
Du er skam ikke den eneste. Jeg er også blevet lovet flere gange af Elgiganten kundeservice at den sendes senere i dag eller dagen efter. Men jeg har endnu ikke hørt noget fra bring..
Og sidste melding jeg fik er at den sendes hen over weekenden som snart er slut.
De sagde de har nogle problemer oppe på hoved lageret med at få dem sendt ?
Ikke mere info end det.
Af Alex B
bendix skrev: 05 dec 2020, 22:38 Ifølge Vincent Teoh skulle PS5 stå på RGB limited og Sort level på lav på selve C9

Men når RGB står på limited på PS5 forsvinder lyden, står PS5 på automatisk er alt godt. Jeg forstår ikke det påvirker lyden
Hvorfor skulle den stå på RGB limited? Understøtter C9 ikke hele RGB spektret?
Brugeravatar
Af bendix
Aner det ikke gør bare hvad Vincent skrev i hans kommentar på YouTube.

Her til morgen gik spiltilstand ikke igang automatisk og ingen lyd, så skulle ændre RGB fra automatisk til Limited. Så var der lyd og HDR.

@rasmus har du prøvet det? Som om at C9 ikke genkendte PS5 som en spillekonsol.

Jeg har testet lidt yderligere, hvis jeg vækker ps5 med controller så tvet tænder og går over på den pågældende HDMI så aktiveres spiltilstand ikke.

Men tænder jeg først tvet og derefter tænder PS5 så aktiveres spiltilstanden korrekt.
Senest rettet af bendix 07 dec 2020, 09:14, rettet i alt 2 gange.
Jeg var blandt dem der bestilte en PS5 (digital version) hos CoolShop den 19. november.

Fik besked om den var sendt fredag morgen, og hentede den i går klokken 14 i kiosken nede på hjørnet.

Min ordre fra i sommer hos ProShop er annulleret.
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 236