Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Waqas
Der florerer rygter om at der kommer en ny sending til amazon før året er omme.

Lige nu giver det slet ikke mening at være first mover på ps5, spillene findes også til ps4, og vitale features som vrr (ifølge flatpanels.dk) er slet ikke aktive.
Så jeg har det fint med at vente til foråret, så kan dem har fået den være beta testere imens.
Af capi
Hvilken kompensation snakkede de om??
bendix skrev: 04 dec 2020, 19:32
elcom skrev: 04 dec 2020, 16:01 Så kom der Bring besked på min, havde ellers lige fået svar fra Elgigantens support (for 30 min siden) om at der intet nyt var, men de fortsat forventede start December for levering.
Den ene ved ikke hvad den anden laver.

Jeg skrev med Coolshop i morges hvor de sagde at min ikke var iblandt de første, men jeg ville få kompensation på mail. Imens hun skriver det dukker der en sms op fra Bring om levering af PS5.

Jeg spurgte så hvilken besked jeg kunne stole på, efter lidt betænkning ændrede coolshop svaret til at jeg altså var en af dem som modtager nu her.
Af Beckham
rallew skrev: 04 dec 2020, 18:54 Har ikke hørt noget fra coolshop.dk endnu. Bestilte d. 19/11 kl. 14:24 med diskdrev. Bor i Næstved hvis det skulle gøre nogen forskel.
Jeg tror ikke din lokation har noget med det at gøre. 14:24 kan potentielt være for sent. På min ordre står der 14:25 og der er intet info at hente. Jeg fornemmer at indtil videre er det kun dem som har en chance for at få en i år der får noget info. Resten af os kan de ikke sige noget omkring.
Af rallew
Så er jeg ca. 500 ordrenumre efter Alex B. Laaaange udsigter. Måske. Men ok, på både chat og mail har jeg fået at vide, at det måske først blev ultimo december. Så jeg ville da også blive meget positivt overrasket, hvis jeg fik en nu.
Af Alex B
En anden ubekendt er Digital vs Disc.

Mange af os, der har fået bekræftet afsendelse lader til at have købt DE.

Om det så er en reflektion af popularitet eller eller lagerstatus er svært at gætte på.
Af Rabatman
Som tidligere nævnt er jeg en af dem med en elgigant levering med dato d.3/12..

Har endnu intet hørt fra Bring, så håbet svinder ....

Nogen der stadigvæk sidder og venter på tilbagemelding fra elgiganten mht levering d.3/12?
Af Svelli
Rabatman skrev: 05 dec 2020, 11:27 Som tidligere nævnt er jeg en af dem med en elgigant levering med dato d.3/12..

Har endnu intet hørt fra Bring, så håbet svinder ....

Nogen der stadigvæk sidder og venter på tilbagemelding fra elgiganten mht levering d.3/12?
Yep, samme situation her ;)

Ifølge kundeservice var de i gang med at pakke de sidste PS5er i går og de skulle afsendes samme dag.

Det er træls at vente på noget og annullere planer, hvis den alligevel ikke skulle komme. Kunne i det mindste have opdateret vores status i går eller noget.

"ca." 03/12.. O_O
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 236