04 dec 2020, 07:54
					 #323688
						        
										
										
					
					
Vend det evt Med forbrugerstyrelsen eller hvad de nu hedder.
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
							PeterD skrev: ↑03 dec 2020, 21:37Bed om at få et andet tv. Hvis de ikke kan levere et efter så lang tid er jeg ret sikker på at du kan kræve at få et fra en anden leverandør, også selvom det er dyrere. Elgiganten skal så betalt dit tab.Basto skrev: ↑03 dec 2020, 20:38 Tråden tager en lidt anden drejningJo,jo. Men syntes stadig Elgiganten vrøvler.
Det burde ikke tage så lang tid med reparation.
Vend det evt Med forbrugerstyrelsen eller hvad de nu hedder.


 er at  da de aflyste levering for 4 gang i onsdags  blev ny leveringsdato 9 december .. Og som mange gange før tjekker jeg  deres  lagerstatus  og kan nu se at de igen har ændret  dato på hvornår de har dem på  online lager    og den nye dato er  ...  drum roll.... 16 december ..  man bliver sååå træt
 er at  da de aflyste levering for 4 gang i onsdags  blev ny leveringsdato 9 december .. Og som mange gange før tjekker jeg  deres  lagerstatus  og kan nu se at de igen har ændret  dato på hvornår de har dem på  online lager    og den nye dato er  ...  drum roll.... 16 december ..  man bliver sååå træt