Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Appz
bangarang skrev: 04 dec 2020, 09:25
Appz skrev: 04 dec 2020, 09:17 Hej,
Ifølge Elgiganten skulle jeg modtage min ps5 i dag. Men jeg har dog ikke hørt noget fra bring endnu..

Er der andre der står i samme situation?

Jeg har snakket med Elgiganten flere gange men de er ikke megen hjælp.
Jeg står i præcis samme situation. Fik en ordrebekræftelse kl. 12:05 d. 19/11, og den skulle have været afsendt i går. Har intet hørt.
Jeg var lige inde for at tjekke min ordrebekræftelse og den sagde 12:25 d. 19/11 - fik dog først sent min bekræftigelse.
Elgiganten må da kunne sige om de har overleveret den til bring eller ej.
Da jeg snakkede med dem sagde de blot af bring sommetider ikke sender leveringsinfo til tiden..

P.s. Disk Version
Af Mr game
Appz skrev: 04 dec 2020, 10:19
Appz skrev: 04 dec 2020, 09:17 Hej,
Ifølge Elgiganten skulle jeg modtage min ps5 i dag. Men jeg har dog ikke hørt noget fra bring endnu..

Er der andre der står i samme situation?

Jeg har snakket med Elgiganten flere gange men de er ikke megen hjælp.
Jeg står i præcis samme situation. Fik en ordrebekræftelse kl. 12:05 d. 19/11, og den skulle have været afsendt i går. Har intet hørt.
Jeg var lige inde for at tjekke min ordrebekræftelse og den sagde 12:25 d. 19/11 - fik dog først sent min bekræftigelse.
Da jeg snakkede med dem sagde de blot af bring sommetider ikke sender leveringsinfo til tiden..

P.s. Disk Version
jeg har selv flere gange oplevet at bring bare har skrevet at de har modtaget leveringen fra Elgiganten. og så står der ikke mere når man går ind på track , så pludselig ringer de på med pakken. Så vil sige bring ikke altid har står på at sende meddelelser ud
Af Appz
Mr game skrev: 04 dec 2020, 10:24

P.s. Disk Version
jeg har selv flere gange oplevet at bring bare har skrevet at de har modtaget leveringen fra Elgiganten. og så står der ikke mere når man går ind på track , så pludselig ringer de på med pakken. Så vil sige bring ikke altid har står på at sende meddelelser ud
Og hvis jeg nu havde bare hørt et eller andet fra bring var jeg skam også roligere.
Men har intet hørt. Ikke engang at de har modtaget varsel om at en pakke skulle ankomme til dem med retning imod mig
Af Mr game
Appz skrev: 04 dec 2020, 10:26

P.s. Disk Version
Og hvis jeg nu havde bare hørt et eller andet fra bring var jeg skam også roligere.
Men har intet hørt. Ikke engang at de har modtaget varsel om at en pakke skulle ankomme til dem med retning imod mig
Har du fået en mail fra Elgiganten. hvor der står ( Din pakke bliver snart sendt ) ?
Af bangarang
Mr game skrev: 04 dec 2020, 10:49
Har du fået en mail fra Elgiganten. hvor der står ( Din pakke bliver snart sendt ) ?
Den har jeg lige fået+sms. Er der nogle, der har erfaringer med Bring? Det er ikke noget med at den bliver leveret i dag så, vel?
Af Appz
Appz skrev: 04 dec 2020, 10:26

Jeg har absolut intet modtaget fra nogen overhoved.
Det eneste jeg har er ord fra kundeservice om at de ifølge deres system kan se at jeg står til at modtage idag....
Brugeravatar
Af bendix
bangarang skrev: 04 dec 2020, 11:06
Den har jeg lige fået+sms. Er der nogle, der har erfaringer med Bring? Det er ikke noget med at den bliver leveret i dag så, vel?
Jeg har omdirigeret min pakke fra hjemmelevering til pakkeshop. Fordi Bring ikke leverer privat om lørdagen. Men de leverer til pakkeshops. Så jeg tænker at de bliver leveret i morgen
Af Appz
Altså er du 100% sikker på bring ikke leverer privat om lørdagen ?

Det er jo juletid/højsæson hos dem
Senest rettet af Appz 04 dec 2020, 11:35, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af bendix
Ja det er jeg, fra d 1/7 startede de med at tilbyde pakke levering til pakkeshops som er afsendt om fredagen

"Pakker som vi afhenter hos dig om fredagen, leveres til en pakkeshop eller pakkeboks allerede lørdag. Dine kunder behøver derfor ikke vente helt til mandag, med at hente sine pakker"

Og om hjemmelevering står der dette:

"Vi levere direkte hjem til dine kunder - nemt og enkelt. 

I større byer kan dine modtagere få sin levering inden for en til to timer fra bestilling. 

Dagslevering man-fredag kl. 8-17 i hele DanmarkAftenlevering man- fredag kl. 17-21 i større byer"
Af Appz
I følge Elgiganten's kundeservice leverer bring pakker for dem også om lørdagen til hjemmeadresser.
Ringede lige for at ændre min ordre til pakkeboks men han sagde at det ikke ville være et problem. Nu må vi se..
Jeg forlader landet søndag så håber satme han har ret.
Brugeravatar
Af bendix
Appz skrev: 04 dec 2020, 11:41 I følge Elgiganten's kundeservice leverer bring pakker for dem også om lørdagen til hjemmeadresser.
Ringede lige for at ændre min ordre til pakkeboks men han sagde at det ikke ville være et problem. Nu må vi se..
Forståeligt. Jeg sætter dog min lid til firmaet som skal håndtere min pakke og ikke medarbejderen i kundeservice hos afsender
Af Appz
bendix skrev: 04 dec 2020, 11:44
Appz skrev: 04 dec 2020, 11:41 I følge Elgiganten's kundeservice leverer bring pakker for dem også om lørdagen til hjemmeadresser.
Forståeligt. Jeg sætter dog min lid til firmaet som skal håndtere min pakke og ikke medarbejderen i kundeservice hos afsender
Jeg er skam også i kø hos bring for at dobbelt tjekke.. Men han sagde de har en aftale med dem så håber da det er sandt.
Og sidst jeg forsøgte at ændre min levering til en anden pakkeshop kunne det ikke lade sig gøre. Den pakkeshop som jeg valgte til at starte med har lukket både lørdag og søndag. Så de gav mig hjemme levering istedet.
Det var dog også lige før lukketid jeg ringede til Elgiganten.
Af Beckham
Har lige haft i Coolshop. De kunne ingenting sige. Så det tyder lidt på at dem som rent faktisk får en i år de kan godt få noget at vide, men for os andre er der ingen info at hente omkring plads i køen eller lignende.
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 236