Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej med jer
Mit 11 år gamle 42" SONY Bravia er ved at være slidt op og trænger efterhånden til en udskiftning.
I foråret blev jeg lidt forelsket i de LG OLED B9 55" 2019-modeller som blev sat ned til 7000,-. Jeg gik længe og lurepassede, og pludselig var det for sent. De blev selvfølgelig udsolgt og jeg nåede ikke at slå til.

Nu kommer spm så, om det forventes at de gør det samme med 2020-modellen næste år?
Jeg følger slet ikke med på TV-fronten, og går heller ikke super meget op i om det er sidste nye model vi får, dog skal det være noget der på sigt kan trække en PS5 med de 60 fps det indebærer. Men det kan de vel også hvis det er 2020-modellen vi snakker om.
Der er jo ingen, der kender dagen i morgen, men det er min klare forventning, dit ønske kommer til at gå i opfyldelse.
Hvis du har pladsen, vil jeg på det kraftigste opfordre dig til at gå efter 65"eren, hvilket jeg netop i foråret fik min kammerat overtalt til, da dilemmaet stod mellem et 55" eller et 65" B9; hvor han (og konen) flere gange har udtrykt sin/deres taknemmelighed over, jeg fik ham overtalt til at smide de ekstra penge...

De sidder vel omkring 3 meter fra deres TV.