Log ind med sociale netværk
25 feb 2008, 19:31
NEC 20WGX2 Pro.
Hvis de 6 ms er for langsomt for dig, så var den nye LG som er anmeldt her på siden også en mulighed.
Hvis de 6 ms er for langsomt for dig, så var den nye LG som er anmeldt her på siden også en mulighed.
26 feb 2008, 00:14
tænkt på der var ikke forskel på NEC 20WGX2 ogsåpro udover det med man kunne købe en højtaller og sætte på pro udgaven vel fordi så kan jeg jo ligeså godt købe ikke Pro udgaven
26 feb 2008, 02:04
Der er ingen forskel på selve skærmen. Samme panel og samme billedegenskaber.
26 feb 2008, 02:16
cool nu ville jeg så lige høre om en lille ting kunne jo være man var heldig har set den til ca 3400kr ved midt data er der andre steder som den måske kan være billiger..
Er det ikke en ret gammel skærm når man tænker på den oprettet 2006 på edbpriser?
Med Venlig Hilsen
FUma
Er det ikke en ret gammel skærm når man tænker på den oprettet 2006 på edbpriser?
Med Venlig Hilsen
FUma
26 feb 2008, 02:48
Jo, det er ikke den nyeste model i verden, men det ændrer ikke på at den stadig er det hurtigste i dens genre.
Der var faktisk en fejl i priserne for godt en måned siden hvor den kunne købes for bare 1600 kr. (og den var god nok - skærmen blev skam leveret), men pt. er der nok ikke så meget at gøre ud over at gribe i lommen og betale de 3400 kr. den ligger i nu.
Der var faktisk en fejl i priserne for godt en måned siden hvor den kunne købes for bare 1600 kr. (og den var god nok - skærmen blev skam leveret), men pt. er der nok ikke så meget at gøre ud over at gribe i lommen og betale de 3400 kr. den ligger i nu.
26 feb 2008, 10:53
Gamerskærm = TN panel....slut prut færdig.
Hvorfor købe en skærm som har en teknologi som er flere år gammel og prisen på den stadig er den samme som for flere år siden.
Du kan få en fed 22" til det halve....og så slemme er de nye TN paneler heller ikke.
Hvorfor købe en skærm som har en teknologi som er flere år gammel og prisen på den stadig er den samme som for flere år siden.
Du kan få en fed 22" til det halve....og så slemme er de nye TN paneler heller ikke.
26 feb 2008, 12:47
hvis det er man så ikke ville give så meget er den her samsung så være et forslag
Samsung SyncMaster 2032BW eller HP W2207h
hvad ville du da forslå tybo??
med venlig hilsen
fuma
Samsung SyncMaster 2032BW eller HP W2207h
hvad ville du da forslå tybo??
med venlig hilsen
fuma
26 feb 2008, 13:16
20" er for lille til den opløsning.
Jeg har haft sådan en 20" widescreen og man fik ondt i øjene af det.
Gå efter 22" i stedet.
Der er ikke den store forskel på dem...gå efter en DVI port og mindst 1000 i kontrast og så et design du kan lide og en pris der er fin.
Hold evt. øje med dem hver dag på hifipriser igennem et par uger. Priserne svinger meget derinde.
Som det er i dag ville jeg vælge: http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=428371
Eller
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=388412
(Kan godt lide dem sorte)
Der får du meget for pengene.
Har selv Fujitsu Siemens derhjemme og spiller CS:Source hver dag...den klare det fint
Den har også flottere design end samsungen.
Jeg har haft sådan en 20" widescreen og man fik ondt i øjene af det.
Gå efter 22" i stedet.
Der er ikke den store forskel på dem...gå efter en DVI port og mindst 1000 i kontrast og så et design du kan lide og en pris der er fin.
Hold evt. øje med dem hver dag på hifipriser igennem et par uger. Priserne svinger meget derinde.
Som det er i dag ville jeg vælge: http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=428371
Eller
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=388412
(Kan godt lide dem sorte)
Der får du meget for pengene.
Har selv Fujitsu Siemens derhjemme og spiller CS:Source hver dag...den klare det fint
Den har også flottere design end samsungen.
26 feb 2008, 13:28
oki har haft en samsung226BW hjem engang havde faktis 2 af dem hjemme men men begge med store fejl i deres panelervar ret skuffet så gik ind med dem igen og fik mine penge igen.
Så ved bare ikke om jeg tør sats på TN igen :S
den HP er også 22" den var måske ikke noget være?
Så ved bare ikke om jeg tør sats på TN igen :S
den HP er også 22" den var måske ikke noget være?
26 feb 2008, 14:02
Vi har netop testet den nye LG skærm og den er noget af det hurtigste du kan få.
26 feb 2008, 15:16
ang det med slør hvad er det lige?
er det når man rykker musen hen over skærmen så har den fået hale på hehe
er det når man rykker musen hen over skærmen så har den fået hale på hehe
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto