Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
Jeg håber at alle der gerne vil have en PS5 får den hurtigst muligt.

Så vil jeg også gerne snart have min XSX tilbage igen :(
Brugeravatar
Af bendix
Naiera skrev: 19 nov 2020, 17:23 Jeg håber at alle der gerne vil have en PS5 får den hurtigst muligt.

Så vil jeg også gerne snart have min XSX tilbage igen :(
Nåååå ja, hvor er det ærgerligt at din XSX gik ned. Hvordan bliver det håndteret? Bag i køen med ombytning eller er der en hurtigere linje?

Der har også været udfordringer med PS5
Af JakobC
Efter nogle mærkelige dage med skuffelse fra Proshop, efterfulgt af forgæves forsøg på at købe ved Dustin, Elgiganten, Power, Bilka osv., opdagede jeg en reklame fra Telia i min mailbox:

Pssst! Vi har PS5 Digital Edition til dig

Efter at have bandet lidt over prisen på 3960, som dog viste sig at være et bundle med 2 controllere, loggede jeg ind og kunne bestille.
Det var endda en halv time efter at jeg modtog mailen.
Her 4 timer efter er den så afsendt :o

Den havde jeg ikke lige set komme.... :D
Af Mr game
fra Dustin her kl 17.55

Hej,

Hvis ikke du har fået besked omkring at din vare er blevet sendt, er du desværre ikke blevet tildelt en i denne omgang.

Vi har desværre ikke nok information omkring køen til at kunne videre give noget endnu. Så snart der er styr på hvornår og hvor mange der vil komme hjem igen kan vi få overblik over køen og der vil komme en yderligere mail ud.

Vi får ikke flere konsoller hjem i 2020 - Vi ved desværre ikke pt hvornår i 2021 vi for flere hjem

Med venlig hilsen
Patrick Leth

Dustin home
Sales Representative
Contact Center

Tlf: +45 88 330 330
Email: [email protected]
Af J.Rath
Så har coolshop også annulleret min ordre. Tilbage til start.

Kære kunde
Som beskrevet i vores annoncering af det ekstra parti PS5 maskiner der var til salg i dag, var det først til mølle på de 250 stk. vi kunne få ekstra fra Sony. Mange mange tusinde kunder gik ind samme minut og bestilte. Systemet har nu tildelt de 250 første og desværre var din ordre ikke blandt disse. Vi har derfor annulleret din anmodning. Vi håber der kommer flere på lager inden jul. Vi anbefaler dig at tilmelde dig vores nyhedsbrev, da vi sender e-mail straks vi har flere på lager. Beklager meget vi ikke har kunne skaffe flere fra Sony i denne omgang.
Rigtig god aften
Af J.Rath
Sony kunne godt have ventet med release til de havde lavet en milliard konsoller eller hvor mange der nu skal til før markedet bare er lidt dækket ind og ikke bare 5%.
Af Mr game
virker lidt som om de store kæder som har rigtige butikker kommer før online butikker. kan være de betaler nordisk film lidt mere for at at få flere playstation's. nå alle online butikker ikke kan leverer i år . men Elgiganten og flere at de andre kæder kan leverer i løbet af december
Brugeravatar
Af bbplayer
bendix skrev: 19 nov 2020, 19:59 Også her

Står jeres stadig som accepteret?
Samme sms her, så ingen godkendt bestilling.

Nu må jeg se hvad jeg gør, for der er indfriet gavekort hos dem, som jeg må se og få tilbage igen.

edit: Min ordre er så ikke annulleret endnu? :) Kan jeg være heldig og de sms'r er et problem som hos elgiganten og andre?
Senest rettet af bbplayer 19 nov 2020, 20:36, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 236