Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
Min blev accepteret nu, så....
Og jeg håber da ikke det er marts/april 2021 :)

Det skal måske lige siges, at jeg egentlig havde droppet PS :) Men når man ser udbud af nye titler , og så ser på Xbox, så føler jeg lidt de er bagud der, måske også på musklerne når titlerne vises frem. Så jeg har gamepass ultimate til januar 2021, så at den nye PS5 måske først kommer sent 2020, gør ikke så meget, så kan jeg spare lidt mere op til det ekstras der måske skal til.
Breeze skrev: 19 nov 2020, 15:44 Er det et gæt eller ser du det nogen steder? :)

Det er rent gæt og forhåbentlig adskillige måneder ved siden af. "Accepteret" er jo ikke ensbetydende med, at den kommer i år. Bare at de meget gerne vil tage mine penge.
Af J.Rath
De skriver på facebook i deres opslag at der er udsolgt og de ikke ved hvornår de får flere.
Det læser jeg som om os der fik en i denne omgang vel er sikret i form af senest 24/12 som stod på hjemmesiden.. Men måske drømmer jeg. ;)
Brugeravatar
Af bendix
J.Rath skrev: 19 nov 2020, 15:50 De skriver på facebook i deres opslag at der er udsolgt og de ikke ved hvornår de får flere.
Det læser jeg som om os der fik en i denne omgang vel er sikret i form af senest 24/12 som stod på hjemmesiden.. Men måske drømmer jeg. ;)
Mange tak for info, der var nogle af jer som tidligere skrev nogle leveringsdstowr. Hvor så i de datoer henne? Der står ikke noget på min mail eller profil.

Og tak til bbplayer for at gøre opmærksom på Coolshop. Det er god stil 👍
Da jeg puttede i kurven stod der "Levering 24/12" inde på selve varen. Datoen var dog væk når man kom længere ind i bestillingen. Og ja - god stil med henvisningen.
Af Beckham
Leveringsdatoen var kommet en mail fra Coolshop til dem som modtager deres nyhedsbrev. Her mener jeg de sagde omkring d. 14/15 december. Personligt tror jeg dog på at de har taget flere ordrer ind den de ved at de kan levere. 24/12 er jo 100% en dummy dato. Det interessante er jo så lidt om der var nogle som nåede at se en anden dato da de bestilte på sitet....
Af rallew
Min ordre er også accepteret nu. Og ja, tak til bbplaye for at informere os om den sidste krigsbastion. Måske gav det pote. Jeg tolker facebook-meddelelsen som om, at dem hvis ordre er gået i gennem, kan forvente den leveret omkring juletid.
Jeg så to leveringsdatoer da jeg endelig kom igennem på deres side. En hvor der stod 22. november, og efter et forsøg på at lægge den i kurven og videre til betaling, stod der så, at jeg pludselig ikke havde noget i kurven. Tilbage til PS5-siden igen, for at gøre et desperat forsøg. Ny forventet leveringsdato var nu 24. december. Lagde den i kurven og betalte. Nu må vi se.
Af Stinger
Mon Bring er ekstra belastet i dag 🤣

Jeg har en anden pakke på vej (ikke PS5) som har været ude og køre hele dagen og endnu ikke er leveret. Da jeg rejser til Kina i morgen ville jeg lige ringe til Bring og høre status.

“Du er nu nummer..... 48 i køen” 🤣
Af Alex B
Tak til alle, der har givet løbende updates her i dag.

Har haft samme oplevelse som de fleste, med skuffelser på Power, Føtex og Bilka efterfulgt af en mistænkeligt nem proces på Coolshop.

Lad os se om der dukker noget op i år. :)
Brugeravatar
Af bendix
Jeg tror at nem-id verificering hjælper i forhold til betaling via bots. Men igen, jeg ved ikke om bots er et problem i Danmark.

De er de i USA ihvertfald.

Jeg mindes ikke at jeg altid skal bruge nem-id ved betaling på nettet. Så mit håb er at coolshop altid beder om den måde fra nets.
Brugeravatar
Af bendix
Alex B skrev: 19 nov 2020, 16:24 Tak til alle, der har givet løbende updates her i dag.

Har haft samme oplevelse som de fleste, med skuffelser på Power, Føtex og Bilka efterfulgt af en mistænkeligt nem proces på Coolshop.

Lad os se om der dukker noget op i år. :)
Helt nem syntes jeg nu ikke den var. Coolshop.dk brød fuldstændig sammen indtil 14:15 måske senere.

Hvis nogle har bestilt før så er det lidt vildt.
Brugeravatar
Af bendix
Danske IOI har lige annonceret at de har det næste Bond spil, de står jo bag Hitman serien.

Det tror jeg bliver super godt

• 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 236