Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
Jeg tror sgu coolshop er gået ned, 5 minutter før tid, så kan man ikke komme ind på siden :)

Error 1200 Ray • 2020-11-19 12:57:34 UTC
This website has been temporarily rate limited
Senest rettet af bbplayer 19 nov 2020, 13:57, rettet i alt 1 gang.
Ja, man behøver næppe reklamere ret meget for at generere trafik når det kommer til PS5. Rygterne alene er nok til at crashe siden. Man kunne lave en hurtig test ved at annoncere, at vi ligger inde med 10 eksemplarer, som vi gerne sælger videre og se hvor hurtigt cloudfare begynder at blokkere :D
Brugeravatar
Af bbplayer
Det er virkelig ringe, at coolshop ikke har mere styr på trafik spørgsmålet når de kunne sikre sig noget mere, i den periode de sætter dem på tilbud.

De gange jeg er kommet igennem, er siden ikke opdateret under PS5 og spil, samme antal hardware og Sony produkter (4) , så ingen konsol.
Af Breeze
Coolshop.-.. jeg kom endelig igennem, men den døde bare ved levering hver gang. Indtil pludselig:
"Vi har desværre ikke nok på lager af denne vare: Playstation 5 Console Digital Edition 825GB SSD (Nordic)."

gg
Jeg nåede igennem betaling men fik en "server error 500" da den skulle vise bekræftelses-siden efter Nem-ID godkendelsen. Nets bekræftede dog betalingen.
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 236