Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har været i dialog med ProShop flere gange i dag. Jeg har klaget voldsomt over deres håndtering af det her forløb, hvor de annoncerede pre-order som nogle af de første.

Jeg slog til (ultimo august) og havde dermed en klar forventning om jeg fik en PlayStation 5 i denne uge.

Naturligvis har jeg ikke forfulgt at bestille andre steder, når jeg havde en ordre hos dem.

De skriver senest dette:
<<Det er rigtigt forstået at vi ikke får nogle konsoller før 2021. Grunden til at vi ikke har fået nogle konsoller er at sony ikke valgte at give til os i første omgang. Hvis du gerne vil annullere ordren, kan du bare gå ind under dine ordrer og gøre det selv, ellers kan du skrive tilbage og så skal jeg nok gøre det. Som det står nu er du stadig på vores venteliste og blandt dem der får besked og mulighed for at få når vi engang får leveret konsoller af Sny >>
Af Stinger
bendix skrev: 18 nov 2020, 16:32 Er der nogle som har på mail fra proshop at lanceringen er udskudt af sony/nordisk film så send gerne en PB.
En bruger har postet den her for nogle dage siden.
Af kennydude
Det var mig der skrev det. Svaret var fra Merlin, men samme ejer som proshop. Har stadig mailen hvis det er.
Hej Kenneth.

Tak for din mail.

Det er korrekt, det gælder alle bestillinger der er lagt hos os.

Scenariet gælder alle forhandlere i Danmark.

Sony selv har meddelt at de har udskudt lancering og levering af konsollerne til Nordisk Film som er distributør af produktet til alle forhandlere i norden.

Så Nordisk Film modtager altså ingen konsoller der kan udgives til lanceringsdatoen og vi kan ikke gøre andet end at afvente Sony oplyser nyt om hvornår man har tænkt sig at lancere produktet.

Med venlig hilsen | Best regards

Tobias
Af Stinger
Min lander også i Føtex i morgen mellem 10 og 14. Drøn ærgerligt at jeg 10 timer senere flyver til Kina, så det er begrænset hvad jeg når. Men at få den pakket op og gemt væk så man ikke skal glo på den når man spiller kan jeg vel nå.
Jeg har endelig også modtaget en bekræftelse af min disc version fra Elgiganten.
Min kommer fra C/O Bring, og ikke Elgiganten.
Hvad kan det skyldes?
Jeg bestilte et ps5 headset til levering i sidste uge, den kom fra Elgiganten.
Kan det være at Bring har opbevaret PS5 for Elgiganten, så den kommer fra Bring, stedet for Elgiganten?
C/O Bring har jeg aldrig hørt om, men hey, den kommer imorgen ;-). YES
Af Sploink
Min bliver også snart overdraget til Budbee. Power har registreret min ordre hos dem.

Man kan jo kun grine af det svar der kom fra Merlin længere oppe
Af Breeze
Nogle der ved noget om DustinHome?
Jeg skrev og spurgte før i dag og de sagde de "ikke vidste hvor mange de ville få", så er lidt bange for at det er det sammen som proshop.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 231