Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ja, fuldstændig det samme her. Ringede dog i fredags til dem, hvor de bekræftede at den blev afsendt 18.11.2020.

Samtidig har de også sendt en SMS efter deres SMS brøler i sidste uge, hvori de ligeledes bekræfter at den afsendes 18.11.2020 :) Så mon ikke de nok skal nå det, ellers tænker jeg de får nogle meget, meget sure kunder ;)
Af Jannik K.
Så har jeg fået “leveringsbekræftelse” fra Elgiganten m. T&T.
Bestilte en disc version lige efter de blev tilgængelige på siden.

Jeg har ikke haft kontakt med Elgiganten om ordren overhovedet, siden jeg placerede den.
Senest rettet af Jannik K. 18 nov 2020, 12:51, rettet i alt 1 gang.
Jeg kontaktede Elgiganten i går for status og blev bekræftet i, at jeg vil modtage PS5 Digital torsdag 19/11, som der også står på min ordrehistorik. Kontaktede dem igen her til formiddag, da jeg ikke har fået nogen leveringsstatus eller bekræftelse endnu, og blev igen forsikret om, at den vil blive leveret i morgen, men at det kan blive både eftermiddag og nat førend jeg modtager leveringsstatus.
Af Stinger
Godt fået Casper.

Jeg er stadigvæk imponeret over at en kæmpe forhandler som KUN sælger elektronik (Proshop) ikke kan finde ud af at sikre sig konsoller, når jeg uden problemer kan købe en PS5 dér hvor jeg køber min leverpostej og faldsposer (Føtex/Bilka)
Af J.Rath
Dustin har netop svaret mig. Desværre ligeså ubrugeligt som de andre svar.

"Vi arbejder på højtryk for at få fordelt den sending af konsoller vi har modtaget imorges. Vi forventer at kunne melde ud i løbet af dagen hvorvidt man er en af de heldige som får tildelt en eller ej. Så snart vi ved noget vil man modtage en email omkring det. Så hold øje med din email her i løbet af dagen.

Tak for din tålmodighed:)"
Af rallew
Den mail har jeg også fået fra Bilka. Jeg forventer et mindre nedbrud på deres side. Mon de andre forhandlere også har fået et ekstra antal til onlinesalg på release?
Af Stinger
Er der nogen som rent faktisk har spurgt om Proshop hvorfor de ikke får maskiner? Altså ikke om deres egen ordre?

Jeg spurgte kundeservice hvordan det kunne være at de ikke kunne levere når alle andre kunne, og en medarbejder næsten råbte at “det i hvert fald ikke passer at andre får maskiner den 19/11”
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 231