Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af J.Rath
Dagens melding fra Dustin:

Vi forventer at kunne melde noget i løbet af dagen i dag eller allersenest imorgen:)

Min ordre står som bekræftet og betalt (pengene er dog ikke trukket på kontoen endnu).
Af Stinger
Det fra Dustin lyder ikke godt. Det nemmeste havde jo været at sige ja, men dét der lugter lidt af en pressemeddelelse omkring forsinkelser og færre/ingen konsoller.
Af capi
Fra Bilka...:-)

11:13:13 AM) Claus P.: Vi har ikke modtaget besked om forsinkelse, så ja dem der har forudbestilt kan forvente levering 19/11
Af Henxian
allan.dyppel skrev: 17 nov 2020, 13:36 Jeg har lige fået en leverings bekræftelse fra elgiganten om at den er sendt afsted 😅
Er det mail fra Elgiganten eller en medarbejder der har bekræftet det for dig ? Har du fået T&T ?
Af Stinger
Så er det endeligt at Proshop ikke har styr på noget og lyver nu når andre kan levere.

Helt vildt uprofessionelt, der er folk som bestilte hos dem i foråret og stadigvæk ikke får en PS5. Mens andre har bestilt for 1 måned siden hos Føtex/Bilka og får en konsol på dagen.
henish.mukhawala skrev: 17 nov 2020, 15:01
allan.dyppel skrev: 17 nov 2020, 13:36 Jeg har lige fået en leverings bekræftelse fra elgiganten om at den er sendt afsted 😅
Er det mail fra Elgiganten eller en medarbejder der har bekræftet det for dig ? Har du fået T&T ?
Har både fået mail fra elgigiganten med leverings bekræftelse og track and trace fra bring 😊
Brugeravatar
Af bendix
Stinger skrev: 17 nov 2020, 15:21 Så er det endeligt at Proshop ikke har styr på noget og lyver nu når andre kan levere.

Helt vildt uprofessionelt, der er folk som bestilte hos dem i foråret og stadigvæk ikke får en PS5. Mens andre har bestilt for 1 måned siden hos Føtex/Bilka og får en konsol på dagen.
Ja helt vildt ringe, er det noget Flatpanels forsøger at få en forklaring på?
Brugeravatar
Af Pataya
allan.dyppel skrev: 17 nov 2020, 15:34
Har både fået mail fra elgigiganten med leverings bekræftelse og track and trace fra bring 😊
Ingenting i min indbakke. REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Brugeravatar
Af bendix
Poshop har netop skrevet til mig at ingen kunder får en konsol i 2020 fra proshop"

Nej, ingen Proshop kunder modtager en Playstation på 5 på torsdag til lanceringen, og som det ser ud nu er der ingen kunder som modtager en Playstation 5 i år.
Pataya skrev: 17 nov 2020, 16:01
allan.dyppel skrev: 17 nov 2020, 15:34

Ingenting i min indbakke. REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Øv bestilte du din på release dagen? 😊 Altså jeg har virkelig brokket mig til dem flere gange og af flere kanaler ved ikke om det er det som har gjort udslaget 😅 jeg tvivler
Brugeravatar
Af elcom
Har lige fået mail fra Elgiganten, de forventer først min kommer i starten af December nu. Forudbestilte på launch dagen. Den digitale udgave.

De skriver det er "få" som ikke får på torsdag...
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 231