Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stinger
Men de skal jo være klar til at sende dem ud til kunder allerede tirsdag/onsdag (Elgiganten har vist lager i Sverige) så folk har dem torsdag.

Så de skal vel have dem fysisk i dag - senest i morgen. Så de må jo vide det nu.
Brugeravatar
Af bendix
Jeg fik nu her en mail fra pricerunner at PS5 digital er på lager igen. Det viste sig selvfølgelig ikke at være sandt. Men gad vide hvad der triggerede det
Af Stinger
Det er vel bare fordi butikkerne modtager lager, registrerer det i deres system, Pricerunner snupper den status, som så i mellemtiden her ændret sig fordi butikken har registrerer de indkomne konsoller som solgte (forudbestilte).
Er der nogen der har fået forudbestilt camera adapter. Man kan få det gratis hvis man har ps4 camera og VR. Har selv fået en mail hvor man anmodning er blevet godkendt. Så ps VR skulle gerne virke fint på Ps5 når jeg engang får den.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har forudbestilt hos coolshop og de har lige sendt mig denne skrivelse:

Kære dig,

Du har forudbestilt en PlayStation 5 hos os. Tak!
Hvis du har fulgt lidt med i det digitale landskab, ved du også, at der har været lidt småproblemer med levering og lagerbeholdning hos andre forhandlere.

Men bare rolig.

Vi garanterer*, at du får leveret din PlayStation 5 på udgivelsesdagen. Vi ved, du glæder dig, og vi håber, at denne mail får dig til at glæde dig endnu mere 👏
Vi ønsker dig derfor god fornøjelse med det hvide bæst på torsdag!
Kærlig hilsen,
Team Coolshop
Af Stinger
Coolshop har nu bekræftet og garanteret endeligt at alle kunder får leveret konsol den 19/11.

Bilka og Føtex er begyndt at justere prisen til 4199 for dem som bestilte da prisen var højere. De bekræfter samtidig at pengene trækkes ved afsendelse den 18/11.

Altså ER der forhandlere son har styr på det og konsoller i landet.

Det understreger igen at Proshop er direkte løgnagtig når de siger at hele udgivelsen er udskudt af Sony selv.

Har man lavet en fejl må man også vedkende det.
Af bromberg
J.Rath skrev: 16 nov 2020, 14:55 Imens sidder os med ordre fra Dustin og holder vejret.. Er du vimmer jeg er spændt.
Har du ikke fået en mail fra dem?
Jeg forudbestilte en den 23/9 og fik her i sidste ige en besked om at det var uvidst hvormange konsoller de fik og ingen garantier kunne give?
Af J.Rath
bromberg skrev: 16 nov 2020, 15:11
Har du ikke fået en mail fra dem?
Jeg forudbestilte en den 23/9 og fik her i sidste ige en besked om at det var uvidst hvormange konsoller de fik og ingen garantier kunne give?
Jo, jeg har fået samme mail som dig. Jeg forudbestilte d. 18/9 kl. 11 ca.
Dagen før de sendte fælles mail ud skrev jeg selv og spurgte ind til min ordre.

"Vi ved desværre ikke noget på nuværende tidspunkt. Skal vi tro tidligere releases af både PS3 og PS4 så melder Sony først noget ud i dagene op til release. Så snart vi ved noget vil vi opdatere på email hvornår man kan forvente at modtage sin ordre."
Jeg syntes der før stod hos Dustin at de ikke kunne levere før februar pga efterspørgsel.
Nu står der at de ikke kan garantere at de har nok til release datoen.
Mon de har fået lidt flere?
Nå men. Jeg bestiller sgu en. Og krydser fingre.

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 231