Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
Det er vidst primært hvis man loader et spil der ikke er færdig downloadet. Specielt med COD ifølge r/ps5. Og så når man booter fra rest mode. Så med det I mente tror jeg ikke man skal være nervøs
Af Beckham
Har heller ikke set noget jeg ville være voldsom nervøs for so far. Når vi snakker helt nye konsoller vil der altid være lidt problemer i starten, sådan har det altid været.
Af Stinger
Så er det release ugen venner.

Langt de fleste butikker burde modtage deres varelagre i løbet af den næste dag eller to og så ved de jo rent fysisk hvad de kan eller ikke kan levere. Så det burde være klarhed fra de fleste i løbet af kort tid.
Senest rettet af Stinger 16 nov 2020, 08:10, rettet i alt 1 gang.
Af kennydude
Seneste nyt fra Power, Merlin osv, er at release på torsdag er udskudt, da Sony ikke kan levere til norden i stedet for. Er der andre der har hørt det også?
kennydude skrev: 16 nov 2020, 08:02 Seneste nyt fra Power, Merlin osv, er at release på torsdag er udskudt, da Sony ikke kan levere til norden i stedet for. Er der andre der har hørt det også?
Hvor har du dog set det henne? 😅😊
Af kennydude
Har skrevet med dem begge(havde en forudbestilling ved Merlin) og de siger at Sony ikke leverer nogle til norden (gennem nordisk film) denne uge. Power bekræftede at der var forsinkelser fra sony, men de kunne ikke sige andet, end de håber på at modtage nogle ps 5 denne uge, men de var ikke sikre på det :/
Merlin/Proshops udmelding kan du ikke stole en skid på. Kan se det er samme kundeservicemedarbejder ved navn Tobias der har oplyst det begge steder. I og med en herinde på forummet har set konsollerne med egne øjne i en Bilka forretning, så er den påstand jo modbevist.
Af Henxian
bendix skrev: 14 nov 2020, 22:26
Naiera skrev: 14 nov 2020, 22:23
rallew skrev: 14 nov 2020, 17:34 Nogen der har erfaringer med at købe i Bilka (eller andre steder) på release? Skal man komme i god tid, evt. medbringe sovepose og sådan? 😊
Butikkerne får ingen til release, fordi Sony vil ikke have at folk camperer udenfor butikkerne og giver hinanden corona.
Hvorfor viser bilka medarbejderen så en palle med PS5? Der har ikke været click og collect på forudbestillinger (som medarbejderen fortalte blev afsendt fra central lageret).
Jeg har bestilt gennem Bilka med afhentning hos dem :)
Af Henxian
bendix skrev: 14 nov 2020, 22:26
Naiera skrev: 14 nov 2020, 22:23
rallew skrev: 14 nov 2020, 17:34 Nogen der har erfaringer med at købe i Bilka (eller andre steder) på release? Skal man komme i god tid, evt. medbringe sovepose og sådan? 😊
Butikkerne får ingen til release, fordi Sony vil ikke have at folk camperer udenfor butikkerne og giver hinanden corona.
Hvorfor viser bilka medarbejderen så en palle med PS5? Der har ikke været click og collect på forudbestillinger (som medarbejderen fortalte blev afsendt fra central lageret).
Hvor kan man se billedet/Videoen ? :)
Af kennydude
Jeg håber da også de kommer, da jeg har en forudbestilling ved Elgiganten. Merlin/Happii/Proshop ved jeg godt har nogle tvivlsomme udmeldinger til tider. Derfor ejg spurgte power også, og de var i tvivl om de fik leveret, da Sony sagde de havde forsinkelser på dem.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 231