Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi kan stille det op ret sort på hvidt. Uanset hvad du finder til samme pris, så er PX70 det bedste køb.

Vi snakker om køtilbud på Pioneer skærme før du finder noget der kan konkurrere.
Af Mads...
Jeg har selv lige været helvedet igennem, hvor den første skærm skulle købes :D

Jeg endte med at bestille Panasonic 42PZ70 EA, men endte i sidste ende med at forlade butikken med SAMSUNG PS42Q96HD trods den var et par tusinde dyrere ;;)

Der er rigtig mange fornemme tekniske betegnelser, men i sidste ende tror jeg det vigtigste, er at tage den, der ser ud til at have det flotteste billede (og design selvfølgelig alt efter vigtigheden af dette). Jeg har i hvert fald ikke fortrudt, hvad jeg endte op med.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Samsung har også oppet sig med deres Q-serie, så den også leverer fornuftige resultater. Efter sigende er den dog sværere at få kalibreret korrekt.
Af BiggBoss
Siger i så at PS42Q96HD er bedre end TH-42PX70EA eller hvad?
Af Beckham
Tror jeg ikke du får ret mange til at sige..:-) I hvert fald ikke hvis vi snakker rent billedkvalitet...
Af kskruger
BiggBoss skrev:Siger i så at PS42Q96HD er bedre end TH-42PX70EA eller hvad?
Begge er super gode, Samsung er en del bedre på sortgengivelse og design. mens Panasonic høster ekstra point på billede kvaliteten og lav pris.
Af BiggBoss
Hej

Fandt dette link på flatpanels side

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... tart_from=&

Her skriver De, at det er en god kvalitiet skærm, for det er lavet af samsung og philips.
Samt 50" forhold til TH-42PX70EA.

Der er flere HDMI stik, Hvis i skal samligne de 2?

Hvad er jeres vurdering? :)