21 okt 2020, 10:19
Tænker du opnår den bedste pris, der hvor du handler mest B&O grej. Jo bedre kunde du er = bedre rabat
Torben Rasmussen skrev: ↑26 okt 2020, 19:06 Du må tage billeder. Jeg tænker at vi får et pressekit med fotos, men det er altid godt med first hand.Jeg skal se hvad jeg får lov til
hugosarang skrev: ↑26 okt 2020, 18:49 Så er det denne uge hvor jeg kan se den nye eclipseKan den ses hos alle forhandlere? .......Hvor skal du se "vidunderet" ?..![]()
Rune B skrev: ↑26 okt 2020, 23:52 Den ser ud som den forrige. Primære forskel er beslaget til skærm og så at der følger en bagside med til GX skærmen som dækker for kabler. De deler partnumre på vægbeslag, stander og fronter.Nu skal jeg lige være hvad menes med partnumre?
Rune B skrev: ↑26 okt 2020, 23:52 Den ser ud som den forrige. Primære forskel er beslaget til skærm og så at der følger en bagside med til GX skærmen som dækker for kabler. De deler partnumre på vægbeslag, stander og fronter.Var det således bagsiden så ud?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.