Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af moestrup
Hej derude

Jeg er på udkig efter et godt, brugt tv til at køre Apple tv med. Er der nogen som har erfaring med Panasonic TX-P50G10E som de vil dele?

mvh
Steffen
Af moestrup
Ja, det er jeg helt på. Men vil det være ok og i stand til at køre Apple tv? Har nemlig problemer med mit nuværende gamle Panasonic tv og Apple tv
Af moestrup
Jeg har problemer med at anvende Apple tv sammen med mit ældre Panasonic tv. Nogle film såsom Home Alone kører fint men nyere titler såsom The Mandalorian flimrer nærmest som om den prøver at skifte format/opløsning og ikke kan afvikle det korrekt
Af Supergris
Jeg kan godt huske, du havde lavet en tråd, hvor du beskrev dit problem, men jeg troede, du havde fået løst det.
Alle TV burde i teorien virke sammen med dit Apple TV; også dit PX80.
Hvorfor du ikke kan få det til at virke, ved jeg ikke, men jeg ville teste dit Apple TV på et andet TV, og se om der sker det samme, så kan du være sikker på, om det er dit TV eller dit Apple TV, det er galt med.

Der er ikke noget, du behøver tjekke før evt. køb af nyt TV, da du ikke vil kunne se noget udfra specs...
Af moestrup
Tak, og du har helt ret, Supergris. Jeg har nemlig haft problemer med Apple tv på mit PX80. Nu prøvede jeg lige at skifte til et andet, nyere Pioneer tv, og har var problemet det samme. Men - og nu bliver det spændende :-) - så var det, at jeg prøvede et tredje HDMI-kabel, og nu ser det faktisk ud til, at det virker - både på Pioneer tv'et og på PX80. Så måske har det simpelthen være to HDMI-kabler med "løse forbindelser", der skabte miseren. Krydser i al fald fingre for, at det spiller nu. Tak for opfordringen til at teste igen.