Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Uden at tjekke de nøjagtige tal, vil jeg tro nogle af de nyere OLED har højere lysstyrke end et Sony XF90.
De ligger i hvert fald i samme område.
Du skal op i topmodellerne fra eksempelvis Samsung, for at få højere lysstyrke, og hvem ser TV med dagslys direkte ind på skærmen?

Argumentet om at fravælge OLED pga. en lys stue (muligvis hvis der er tale om specielle forhold og brugsmønster), er flere gange skudt ned her på siden, og mange andre steder...
Tillykke med købet! Helt sikkert et rigtig fint tv du har fået fingrene i der..:-) Husk at tjekke for burn in når den nu har stået som udstillingsmodel.

Lidt usikker på hvad du mener med allersidste? Denne model er også tilgængelig på deres hovedlager.
Takker, og det jeg mener er at det var sidste hos Power. Jeg pressede prisen ned til 17000 istedet for de 20000 som hi Fi klubben tager for den. Oven i prisen fik jeg et eller andet specielt beslag som er specifikt lavet til AG9 så den klikker helt op ad væggen.

Jeg må lige se om der er en bestemt måde at tjekke for burn in. Men den var tændt i butikken med deres udstillingsvideo og synes ikke rigtig jeg så noget.
Lækkert TV, men mange penge!

Tillykke får du dog herfra, da det vigtigste er, man er glad og tilfreds...

Kunne være FEDT, hvis du gad lave en lille tilbagemelding, når du en gang har fået det ordentligt indstillet og fået nogle indtryk, hvor du beskriver, hvordan du oplever forskellen, og om du synes, det er de mange penge værd...