Log ind med sociale netværk
15 okt 2020, 19:39
Et hurtigt bud - måske..
(hvorfor tjekker du ikke bare specs på samsung.dk)
(hvorfor tjekker du ikke bare specs på samsung.dk)
17 okt 2020, 17:39
Den har Atmos via HDMI både med og uden eARC aktiveret. Det er testet hos naboen.
17 okt 2020, 19:21
lyder super så kan det være det bliver mit næste tv i stuen så, har købt en beosound stage for et par måneder siden, så må den jo kunne køre atmos lyd med den
17 okt 2020, 21:27
Det er desværre kun Netflix, som har Atmos blandt de indbyggede apps. Har du en Apple TV, så er der en del flere at hive Atmos ud af, såsom ATV+, Disney+, og iTunes.
17 okt 2020, 21:58
Anderledes forholder det sig med ITunes (Apple TV+) og Disney+ hvor der er mange film med god Atmos lyd.
Det er i hvertfald min erfaring med Netflix og deres Atmos.
hans123 skrev: ↑17 okt 2020, 21:11 masser af ting på netflix har atmosHmm.. sidst jeg havde Netflix for ca 6 mdr siden var det stort set kun nogle af deres egne produktioner der havde ‘stemplet’ Atmos, og mange af disse produktioner havde kun lidt Atmos effekter - altså hvor der blev gjort brug af højde kanalerne . Så jeg var ret skuffet. Det At filmen har Atmos ikonet betyder nødvendigvis ikke at det bliver udnyttet.
Anderledes forholder det sig med ITunes (Apple TV+) og Disney+ hvor der er mange film med god Atmos lyd.
Det er i hvertfald min erfaring med Netflix og deres Atmos.
18 okt 2020, 10:23
Enig. Der er ikke meget ud over Netflix’ eget materiale med Atmos. På Disney+ er der en del og på iTunes er der endnu mere. Men kun via Apple TV-boksen.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto