12. okt 2020, 21:03
#320354
Hej,
Jeg har en nyligt købt Sony XF9005, hvor den i tide og utide smider en af wifi, fordi at “Tilsluttet - Intet internet”.
Jeg er fint på wifi derhjemme på andre devices, derfor ved jeg at det er tv’et som den er galt med.
I øvrigt er tv’et og dets brugerflade også ufattelig langsomt og hakkende i det - også i tide og utide.
Generelt set mener jeg, at det er en mandagsmodel, alternativt bare et elendigt TV med forfærdelige billige komponenter.
Uanset hvad, kan jeg kræve at butikken tager tv’et retur, med de skavanker det har?
Overordnet set er helhedsoplevelse af tv’et forfærdelig, sammenlignet med et Lg Oled TV som jeg også ejer - herunder også billedkvalitet i f.eks lavere opløsning som kabel-tv i 720 eller 1080p.
Jeg har en nyligt købt Sony XF9005, hvor den i tide og utide smider en af wifi, fordi at “Tilsluttet - Intet internet”.
Jeg er fint på wifi derhjemme på andre devices, derfor ved jeg at det er tv’et som den er galt med.
I øvrigt er tv’et og dets brugerflade også ufattelig langsomt og hakkende i det - også i tide og utide.
Generelt set mener jeg, at det er en mandagsmodel, alternativt bare et elendigt TV med forfærdelige billige komponenter.
Uanset hvad, kan jeg kræve at butikken tager tv’et retur, med de skavanker det har?
Overordnet set er helhedsoplevelse af tv’et forfærdelig, sammenlignet med et Lg Oled TV som jeg også ejer - herunder også billedkvalitet i f.eks lavere opløsning som kabel-tv i 720 eller 1080p.