Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dimzen
Mener at have set, at XF90 har en langsom android-system, kan man udgå dens android ved TV-kanal og ekstern boks, f.eks. ATV?
Altså så XF90's android ikke bliver et "problem"?
Af Beckham
Korrekt at Android delen ikke er super smooth. Tror dog ikke den er langsommere end andre Sony tv med samme SoC. Jeg har haft XE93 og har nu XF90 og synes ikke XF90 er langsommere. Vi skal vel op i XG serien (fra den øvre hylde) før at Sony fik skiftet SoC og at det begyndte at kører med mere smooth. Når det er sagt, så er jeg en af dem som ikke synes det er et voldsomt stort problem. Enig i at andre systemer er mere smooth, men vil på ingen måde vælge tv'et fra pga. dette.
Af Beckham
allo skrev: 10 okt 2020, 14:37
Beckham skrev:
Huh? XF90 fåes til 7k. Og det er vel mere eller mindre det perfekte tv til fodbold tænker jeg...

hvis et 65" tv til 7000kr var mere eller mindre 'perfekt' til fodbold så havde der ikke været brug for tv til 10 og 15 og 30.000kr ;-) - for er et tv godt til bold (den type bevægelser) så er det mere eller mindre bedste tv da motion er mere tricky at få styr på end farverne

jeg siger ikke at XF90 er et dårligt tv
Well...nu har jeg ikke set alle verdens tv i aktion. Jeg har dog set fodbold på de dyre OLED\LCD modeller og synes faktisk ikke de håndterer fodbold bedre end XF90. Og det system til håndtering af bevægelser, som vi første gang så i XF90, er ikke blevet overgået siden hvad jeg ved af. Er siden hen blevet implementeret i andre\dyrere modeller, men det gør jo ikke nødvendigvis at det fungerer bedre i de dyrere modeller.