Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

allo skrev: 05 okt 2020, 19:55 lidt off-topic:
- er POWER ved at blive større og bedre end Elgiganten??? - forrige gang sidstnævnte havde et super godt tilbud på noget som helst det var for ca. 1år siden...(jeg handler ikke hos POWER men jeg ser div. tilbud m.m. og der har ikke været nogen som helst spændende og godt på tilbud hos Elgiganten - ikke i forhold til POWER)
Det er mit indtryk at Elgiganten er på vej i glemmebogen. Som du siger er det sjældent at de har gode tilbud og deres hjemmeside design er efterhånden også forældet.

Jeg handler som regel bare det sted der er billigst. Lige med Panasonic ser det ud til at det faktisk godt kunne blive Milo lyd og billede, de har ihvertfald gået ret langt ned i pris i nærheden af BF før.
Af ziphnor
Torben Rasmussen skrev: 05 okt 2020, 22:19 Milo sælger også Sonos, som jeg husker? Måske de kunne lave en pakkepris til dig.
Tænker det kan blive svært for dem at slå den 30% Sonos trade-up rabat jeg har, men ellers god ide. Men jeg har overvejet at kigge forbi og høre om de ikke har lyst til at tage forskud på BF ;)