Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

halvt så længe i forhold til noget som koster 60% mere :-) så i stedet for at udskifte noget hvert 10.år så kan man gøre det hvert 5.år (samme budget :-) bruge 30kg på noget som - som udgangspunkt - vil holde 10år eller bruge 12-15kg på noget som vil holde det halve :-) )...og sådan kan man blive ved og ved med at finde +'er og -'er ved alt :-)

har du set det tilbud på 934?
skulle jeg slå til/have et nyt tv 'i dag' så ville jeg nappe det uden at blinke (til prisen)

https://www.hifiklubben.dk/stockitem_40 ... 812145202/
allo skrev: 03 okt 2020, 18:25 har du set det tilbud på 934?
skulle jeg slå til/have et nyt tv 'i dag' så ville jeg nappe det uden at blinke (til prisen)
Tak for linket, det er bestemt ikke noget dårligt tilbud, selvom det ville være interessant om det er en udstillingsmodel eller en der er returneret (og i så fald hvorfor, kunne feks være dårlig uniformity).

Jeg må dog indrømme at jeg ikke så meget til Phillips' soundbar design, og hvis man ikke er tilfreds med lyden sidder man tilbage med et TV uden eARC.

Jeg er så også lige i den situation at jeg har en 10 måneders dreng der skiftevis ville banke hovedet ind i det skarpe hjørne og flå soundbar stoffet i smadder :) (vores TV er vægmonteret på en svingarm uden et møbel under.
selv tak :-)

jeg ville ikke tænke over hvad årsagen er til at det er sat ned (grunden: 3års garanti og 30 dages fuld returret...)

har set det tv i aktion (ikke i en forretning men hjemme i stuen ved alm. antene indhold - så imponerende godt ud - og det gjorde 'Avatar' på blu-ray også - for ikke at nævne 'Planet Earth 2' UHD...wouw!)

det er godt nok et fedt tv (sådan som det er nu så står 935 øverst på min liste - 935 eller 2021 model)

jeg kan godt se problematikken...øv...men sådan er det nu med de små væsner :-)
Dunzaus skrev:Eftersom nogle butikker i dag sælger LG CX 65" og at de er på lager, betyder så ikke at Power skal Pris Matche og derefter trække 25% fra, så der bliver 13499kr?
hvis det er 'på lager' eller i en af deres fysiske butikker så ja - men kun der - så hvis du har en mulighed for at kigge forbi de 3 butikker som har det så burde du kunne få det til 17. 999kr - 25%
ellers ikke
Efter at kigge lidt mere på price runner statistik annullerede jeg faktisk min ordre. 65GZ950 var ganske vist kun nede på 14000 på black friday, men det var fra en højere start pris. Da jeg så samtidig kunne se at Sonos Arc var udsolgt tænkte jeg at jeg nok hellere måtte vente lidt.
ziphnor skrev: De var vist 13.499 hos Power i går?
jeg kunne kun finde 805 på deres hjemmeside (som alligevel ikke kunne bestilles/købes) - de andre er slet ikke til at få øje på (ikke endnu i hvert fald)

de havde GZ960 (samme model som 950) i 65" på tilbud til 9800kr for et par uger siden - det var godt nok et vildt tilbud!

lidt off-topic:
- er POWER ved at blive større og bedre end Elgiganten??? - forrige gang sidstnævnte havde et super godt tilbud på noget som helst det var for ca. 1år siden...(jeg handler ikke hos POWER men jeg ser div. tilbud m.m. og der har ikke været nogen som helst spændende og godt på tilbud hos Elgiganten - ikke i forhold til POWER)