Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pffihl
De koster ca det samme, og mit valg står mellem en af disse 2.

- Jeg har læst og tænkt meget over forskellen.. 3500 har DVB-C tuner modsat w2000

- Men hvilken model er nyest? Og er der virkeligheden nogen rigtig forskel
Hvad ville du vælge?

Hilsen Benjamin AGHH
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
D3500 er nyere, men rangerer D er en lavere modelserie end W.

W2000 er fra sidste generation af Sonys Tv og jeg synes der er sket meget siden. Dengang jeg anmeldte D3000 - som er forgængeren til D3500 - udråbte jeg den til en klar vinder over W2000 og selvom jeg ikke har testet D3500, så tror jeg stadig dette gælder.

W2000 serien har i øvrigt nogle ret slemme problemer med ujævn lysfordeling på panelet på nogle af eksemplarerne.
Af pffihl
Ok, mange tak for dit meget hurtige svar :)

Så 3500, vil nok være det bedste af de 2 :)
Også selvom det ikke har 100hz, som forgængeren 3000? :O

Også til ps3, som jeg skal ud og købe nu her :)?

Håber ikke det gør noget.. men M86 /87, fra Samsung..
Har set en 32" fra Samsung + ps3 hos en ven, som jeg ikke var særlig imponeret over, men en sammenligning mellem sådan en Samsung model, og D3500. Hvis man tænker med ps3-full-HD øjne?
Af andeo
Som ved alle mærker er det vigtigt at kende bogstavbetegnelsen for din vens 32" fjernsyn, for det er klart at en S eller R serie ikke vil være helt optimalt, specielt ikke med en konsol i den klasse.

MEn M serien i Samsung skulle efter sigende være et meget godt bud på en "billig" FULL HD løsning til brug med en konsol og blue ray.

Jeg overvejer selv den Samsung, men jeg ved fortsat ikke om jeg vil ofre 100Hz til fordel for Full HD :\